Avatar billede moroax Nybegynder
26. april 2002 - 23:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Der er installeret nye programmer !??

Et eller andet er gået HELT galt, for når jeg holder musen over (eller trykker) på programmer i menuen "start" bliver den VED med at sige der er installeret nye programmer - selv om det er lang tid siden at jeg installerede de 2 programmer som den siger er nye, og det er de samme 2 hvergang, når jeg så ligger noget nyt ind siger den også de er nye (self) men det gør den normalt altså kun førsta gang.

kort sagt, hvordan får jeg fortalt windows at de 2 programmer ikke er nye ? ??..

* MoRoax... - www.moroax.dk

Avatar billede fnaz Nybegynder
26. april 2002 - 23:23 #1
Åbn de filer der er "oplyste" i startmenuen
Avatar billede fnaz Nybegynder
26. april 2002 - 23:23 #2
svar
Avatar billede kapla Nybegynder
26. april 2002 - 23:27 #3
Avatar billede moroax Nybegynder
26. april 2002 - 23:33 #4
> Fnaz > det HAR jeg gjort - flere gange !!..
;-(

* MoRoax...
Avatar billede moroax Nybegynder
26. april 2002 - 23:36 #5
kapla0 >>> måske du lige skulle lave et svar så du kan få dine point ?!! ;-)

* MoRoax...
Avatar billede fnaz Nybegynder
26. april 2002 - 23:37 #6
Hmm, mærkeligt.. Nåeh, men så kør en scandisk, hvis d ik virker så bare brug kapla0's link :-)
Avatar billede kapla Nybegynder
26. april 2002 - 23:38 #7
Done :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. april 2002 - 23:41 #8
lav en systemgendannelse til et tidligere vel fungerende system!
Avatar billede moroax Nybegynder
26. april 2002 - 23:45 #9
Værs'go kapla0 - velfortjent !!..
Retaxes, det er som sagt lang tid siden de 2 programmer kom ind og der er sket ALT for meget på pooteren til at det kan lade sig gøre !!..

* MoRoax...
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. april 2002 - 23:47 #10
jaja, bare du får det til at funke ;o)