Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
25. april 2002 - 23:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

satelit kanaler - på computeren?

Hej!
Jeg har hørt fra 1 bekendt at man har kunnet købe i bilka 1 modem ellersådan noget så man kunne se parabol kanaler gratis, dog betaler man for den tid man er på.
Hva... er der nogen der ved hvad det er, hvor man kan købe det og om det kan bruges med 1 bredbånd forbindelse.
Avatar billede badkarma Nybegynder
25. april 2002 - 23:34 #1
man kan købe en satdem kort, som kan tilsluttes en parabol skærm. derefter er der to måder, afhængigt af hvad du vil se. enten ser du kun gratis kanaler, som er kedelige,eller også køber du et parabol kort og sætter i dit satdem kort, til afkodning. Du kan også vælge den ulovlige måde og bruge et pirat kort,det er dit problem. Der er umiddelbart ingen satelit kanaler jeg kender til der har tidsbetaling og kan ses over nettet som du skriver. Men jeg tror da jeg lige vil undersøge det imorgen.
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
25. april 2002 - 23:37 #2
Det var ikke tidsbetaling han snakkede om det var bare det det kostede at være på nettet.
Man skulle ikke ha noget kort eller noget som helst(han er bestemt ike freak, tror ikke helt han ved hvad han sagde)
Avatar billede pentium4 Juniormester
25. april 2002 - 23:42 #3
Du skal heller ikke have kort til alle de gratis kanaler og der er temmelig mange. Tyske, Italienske, Franske, Polske og Arabiske.
Avatar billede pentium4 Juniormester
25. april 2002 - 23:44 #4
Avatar billede pentium4 Juniormester
02. juni 2002 - 01:33 #5
Hvad med en tilbagemelding???
Avatar billede pentium4 Juniormester
16. juli 2002 - 15:51 #6
Er man gået i dvale eller hvad???  Husk at lukke og slukke...
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
12. august 2002 - 14:58 #7
.