Avatar billede oledr Nybegynder
25. april 2002 - 12:27 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan slår man Udklipsholder fra?

Når jeg ønsker at foretage gentagne kopieringer bliver udklipsholderen med 12 felter ved med at poppe op.
Hvordan slår jeg den funktion fra....jeg ønsker kun at kopiere én ting og den forstyrrer mit billede.

vh
/cow
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. april 2002 - 17:32 #1
Tror det er et Office 2000 problem, ikke?

Prøv at smutte i word -> Tools -> Options -> Edit og fjern hakket i "Use smart cut and paste". Jeg har ikke lige testet det, men jeg tror at det bære skylden.
Avatar billede pentium4 Juniormester
26. april 2002 - 02:26 #2
Jeg har prøvet og det virker ikke.
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. april 2002 - 11:20 #3
Det kan jeg godt se. Jeg kan ikke lige finde ud af hvor man skal slå det andet fra.
Avatar billede pentium4 Juniormester
02. juni 2002 - 01:36 #4
Hvad med en tilbagemelding???
Avatar billede codpiece Nybegynder
02. juli 2002 - 21:38 #5
Prøv denne her:

--8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<--

REGEDIT4

[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Office\9.0\Common\General]
"AcbControl"=dword:00000001

--8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<--

// Codpiece
Avatar billede pentium4 Juniormester
16. juli 2002 - 15:56 #6
Er man gået i dvale eller hvad???  Husk at lukke og slukke...
Avatar billede oledr Nybegynder
20. august 2002 - 10:38 #7
jeg sidder på en Win NT maskine og har ikke Office-biblioteket under microsoft i regedit.

Andre forslag?
Avatar billede codpiece Nybegynder
20. august 2002 - 13:44 #8
Det kan være at nøglen er placeret et andet sted - prøv at søge efter Office?

// codpiece
Avatar billede oledr Nybegynder
21. august 2002 - 08:22 #9
Jeg har ledt uden held. Problemet opstår hovedsageligt i Outlook (ikke express). Hjælper det?
vh
o
Avatar billede codpiece Nybegynder
21. august 2002 - 11:03 #10
Nu har jeg fundet en NT med en Outlook 98 på, og der ligger nøglen under

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\x.0\Common\General

Bemærk at AcbControl ikke findes på en normal opsætning, så den skal tilføjes.

// codpiece
Avatar billede oledr Nybegynder
21. januar 2003 - 11:02 #11
Beklager, men nøglen findes ikke i min reg.edit.

Tak for hjælpen alligevel.

vh
/o
Avatar billede codpiece Nybegynder
21. januar 2003 - 13:08 #12
Ifølge denne artikel http://www.pcmag.com/article2/0,4149,83989,00.asp (på side tre eller fire), så kan clipboardet slås fra ved at lukke det tre gange i træk.

Jeg har ikke haft brug for at prøve det selv, men det er da et forsøg værd, hvis registry-løsningen ikke virker:

"If you close the Clipboard toolbar three times in a row without using the Paste All button, the toolbar will stop popping up no matter how many selections you copy or cut consecutively."

// codpiece