Avatar billede jmc1 Nybegynder
22. april 2002 - 16:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

regionsfri liteonDVD i win2000

Jeg har et liteondvd-drev og kører med WIN2000, mit problem er nu at dvd-drevet er låst til en region. Jeg kører med DVDCool og PowerDVD, er der nogle som kender et dvd-regions-befri-program?
Avatar billede whatever Nybegynder
22. april 2002 - 16:33 #1
Hvilket LiteOn DVD-drev har du? Jeg mener modelnavnet.
Avatar billede jmc1 Nybegynder
22. april 2002 - 16:39 #2
DVD-ROM LITE-ON 16x/48x BULK
Avatar billede whatever Nybegynder
22. april 2002 - 16:44 #3
Det er nødvendigt, at have det præcise navn på modellen, hvis firmwaren skal opdateres. Hent derfor dette program, og kør det: http://www.cdvdinfo.subnet.dk/cdvdinfo.zip

Bagefter fortæller du så præcist hvad drevet hedder.
Avatar billede jmc1 Nybegynder
22. april 2002 - 16:47 #4
Jeg sidder på mit arbejde, men vil vende tilbage en gang i nat eller i morgen, har lige anbefalet at give dig point på det spørgsmål om tv ud
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. april 2002 - 16:48 #5
Du skal nok lige se hvad der står på drevet og ikke kun på fronten, så du ikke bruger det forkerte tool til det:

-Liteon LTD-163 (16X/48X) GH4F, GH4N, GH4S, GH4W, GH5E, GH5K  / (only for drives in DELL computers) GDH9, GDHA / (only for drives in Fujitsu/Siemens computers) GIH2
(Known firmware : GV3R)
GH4N improve 80/90min CD-R readability and Solve Windows 2000 VCD playback failure issue.
GDH9 is a firmware upgrade for drives in DELL computers ONLY.
A RPC-1 utility is available. This utility can RESET or turn ON/OFF the RPC mode. When the RPC is turned OFF, the drive will became a RPC-1 drive. (Tested with firmware GH4F, GH4S, GH4W, GH5E)
RPC-2

-Liteon LTD-163D (16X/48X) GHR3
(Known firmware : GHR2 / GHR3)
A RPC-1 utility is available. This utility can RESET or turn ON/OFF the RPC mode. When the RPC is turned OFF, the drive will became a RPC-1 drive. (Tested with firmware GHR3)
RPC-2

http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/