Avatar billede sourceunknown5 Nybegynder
20. april 2002 - 16:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan slettes og ikke slettes på C: ???

Hej jeg skal lige høre her.. er det farligt for ens com at slette filer som ligger i temp mapper? jeg har nemli brug for lidt diskclean...

min sti: C:\DOCUME~1\Roberto\LOCALS~1\Temp (ca. 250mb)

Er det smart eller IK ret smart at slette??
Avatar billede fnaz Nybegynder
20. april 2002 - 16:50 #1
Det har jeg gjordt mange gange uden at det skabte problemer  :)
Avatar billede cyberjoker Nybegynder
20. april 2002 - 16:55 #2
Et godt råd .....

Ligger der nogle tempfiler, er det altid godt at gå ned og vælge "egenskaber" for de enkelte filer , og få at vide med hvilken software de har forbindelse.
Herefter kan du hvis du er i tvivl, gå ind på wwww.google.com og søge på selve filnavnet, og så blive 100% sikker inden du sletter noget.

Normalt vil windows ikke tillade sletning af filer hvis disse er i proces, eller anvendes - så det finder du ud af hen ad vejen.
Jeg har selv som newbie for 20 år siden, søregt for at lave en backup i en zipfil af de filer jeg sletter. Derefter slettet de originale, og genstartet. Hvis der ikke forekommer nogle problemer er det sikkert ok, ellers kan du jo altid gendanne .
Men generelt skulle tempfiler være helt uskadelige at slette ....
Håber du kunne bruge det til noget :o)
Avatar billede cyberjoker Nybegynder
20. april 2002 - 16:56 #3
Linket til Google er selvfølgelig : www.google.com - sorry :o)
Avatar billede sourceunknown5 Nybegynder
20. april 2002 - 16:59 #4
Takker! :)
Avatar billede cyberjoker Nybegynder
20. april 2002 - 17:03 #5
Det var da så lidt :o)