Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 19:13 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Konvertering

Hvordan kan jeg konvertere mine .mpeg eller .mpg til Quicktime formatet?
Avatar billede al_dair Nybegynder
17. april 2002 - 19:20 #1
QT understøtter MPEG/MPG, derfor kan du åbne MPG og under files-> Vælger du EXPORT--> MOV
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 19:47 #2
Jeg har prøvet, men den er ikke i god kvalitet og lyden er væk :(
Avatar billede cgleerup Nybegynder
19. april 2002 - 09:20 #3
Med Quicktime pro, som du skal have for at lave mov filerne, åbner du din mpeg, vælges save as, og ændre manuelt .mov til .mpg så virker det!
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2002 - 19:55 #4
Bliver filen så konverteret til QT format? Eller får den blot endelsen?