Avatar billede boye Nybegynder
25. juni 2000 - 11:31 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Antialiasing eller hvad det nu hedder...

Hej.

Min IE.4 kan glatte stor tekst ud, så det bliver pænt. Men det gør min IE.5 ikke. Hvorfor? -og kan jeg sætte den til det...
Avatar billede lp Nybegynder
25. juni 2000 - 12:35 #1
du kan højreklikke på skrivebordet og vælgedet andet sidste faneblad, der er en der hedder noget med "smooth edges on screen font" som skal mærkes af.....jeg har en engelsk version, men prøv og se om du ikke kan finde den :-)

/LP
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
25. juni 2000 - 12:37 #2
Jeps eller på Dansk: Egenskaber for skærm, effekter og udjævn kanter på skrifttyper.

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. juni 2000 - 12:38 #3
I almindeligt vindue (ikke IE5):

Vis > Mappeindstillinger > Skrifttypeudjævning
Avatar billede boye Nybegynder
26. juni 2000 - 15:44 #4
Er i klar over at jeg mener på hjemmesiderne?
Avatar billede rfogh Nybegynder
26. juni 2000 - 16:46 #5
Jaehhh....

Jeg tror nok det burde hjælpe over det hele...