Avatar billede leseid123 Nybegynder
16. april 2002 - 15:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mange Codecs!

Hejza, jeg er kommet i den uheldige situation at jeg har installeret et hav a codecs til video fremvisning... Og nu er det gået helt i tun fisk.. Så jeg vil egentligt gerne have slettet _AllE_ Codecs og starte på en frisk...
Men så er spørgsmålet... I hvilket win dir gemmes video Codecs?
På frohånd tak
- Kasper!
Avatar billede adidaz Nybegynder
16. april 2002 - 15:50 #1
hvilket syresystem bruger du? du kan som regel finde dine codecs i windows controlpanel enheder til lyd og spil/video
under xp er det i controlpanel/system/hardware/enhedshåntering/
Avatar billede adidaz Nybegynder
16. april 2002 - 15:51 #2
/video codecs :)
Avatar billede leseid123 Nybegynder
16. april 2002 - 16:02 #3
Mange tak!!! Ser om det hjælper :)