Avatar billede mukke Nybegynder
20. juni 1999 - 20:40 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Eksterne links... nok engang

=> Admin => Mange tak fordi du nu har lavet det sådan at man får nogle af de ting vi har bedt om når man åbner et eksterns link herinde fra.....

Men det er altså efter min mening stadigvæk ikke nok - Jeg får stadig ikke den værktøjslinie med hurtige genveje til forskelige funktioner (tilbage, fremad, stop, opdater....) som ellers er ret praktisk.

Kan du ikek lige en gang for alle fortælle hvorfor du vil bruge onclick events til at åbne et sådant vindue i stedet for bare at bruge en almindelig <a href....>?
<a href)"kjh" target="_new"> skal nok sørge for at den nye side åbnes i et nyt vindue så eksperten forbliver åben hvis det er det der er problemet....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 20:43 #1
hvis man lavede en target new, så ville skærmen blive fyldt med vinduer efter min mening, og desuden hedder det target=_blank
Avatar billede mukke Nybegynder
20. juni 1999 - 20:45 #2
Ehm... hvad mener du med at det ville blive fyldt med vinduer? og nej. _new virker normalt fint.
Avatar billede mukke Nybegynder
20. juni 1999 - 20:47 #3
ah.... Er det sådan at hvis man bruger felere eksterne så genbruges det samme vindue? Har aldrig haft brug for det :)
Mon ikke det samme kan opnås hvis man bruger target="Ekspertensgenbrug" ? (Jeg ved ikek om det virker - bare et gæt)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 20:55 #4
mukke>> den officielle kode er _blank

hvis du bruger _new bliver alle links åbnet i samme nye vindue...
Avatar billede mukke Nybegynder
20. juni 1999 - 21:12 #5
ah ok... men hvad er så problemet? hvad mener du så med mange vinduer?????
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 21:57 #6
at hvis man lige hurtigt skal ind og se noget (hvilket er formålet med de urls på eksperten), så er det federe lige at få en popup at kigge på og så lukke igen, end det er at der åbner en helt nu browser
Avatar billede mukke Nybegynder
20. juni 1999 - 22:45 #7
hmm...... Hvad er forskelligen - du får da under alle omstændigheder en "helt ny browser"..... forskellen er hvad der er af værktøjslinier med mere.... I hvert fald med ie...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 23:22 #8
ja og så det at vinduet fylder hele skærmen hvis det er med en target
Avatar billede mukke Nybegynder
20. juni 1999 - 23:56 #9
Ikke i ie.....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juni 1999 - 00:12 #10
det er også en skodbrowser
Avatar billede a1a1 Novice
21. juni 1999 - 03:50 #11
IE rulez
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juni 1999 - 09:33 #12
næh
Avatar billede mukke Nybegynder
21. juni 1999 - 20:19 #13
Cyberesben: Du brokker dig over at noget ikke er som det skal være. Så får du at vide at IE næppe ikke gør det du ikke kan lide. Så siger du at IE er en skodbrowser...... Det giver ligesom altså ikek nogen mening....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juni 1999 - 20:28 #14
hehe
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juni 1999 - 20:28 #15
hvis man kunne vælge i indstillinger om den skulle åbne en maksimeret eller formindsket side, så ville det være OK
Avatar billede admin Novice
22. juni 1999 - 23:37 #16
Det var en god løsning den med at man selv kan vælge, men til at starte med  bliver det i et nyt vindue.
Avatar billede mukke Nybegynder
23. juni 1999 - 00:29 #17
Men laver du det så det bare bliver en almindelig <a href> eller hvad?
Avatar billede admin Novice
23. juni 1999 - 11:15 #18
Ja; Done :)
Avatar billede mukke Nybegynder
01. juli 1999 - 20:56 #19
Mnge tak :)

(Og også for den nye måde ens egen oversigt fungerer på - skal dog lige vende mig til den :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 02:56 #20
mukke>> enig i det med oversigten...

jeg har over 500 kommenterede spørgsmål og 100 accepterede svar, så det tog 2 minutter at loade min oversigt :-)