Avatar billede triumph10 Nybegynder
11. april 2002 - 10:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

min video virker ikk!

Hvis jeg nu gerne vil se en video fra... f.eks.
på seoghørs hjemmeside hvilket media program skal jeg så vælge? for man ser jo optagelsen fra internettet (eller fra internet siden)Men jeg kan bare ikke få noget billede frem!
Avatar billede triumph10 Nybegynder
11. april 2002 - 10:43 #1
jeg kører i øjeblikket med den nyeste media player og jeg har win98
Avatar billede mygskys Nybegynder
11. april 2002 - 10:51 #2
hmmm... jeg har lige tjekket det. Hos mig får jeg en installationsmeddelse, om jeg vil installere plug-in "Window Media Player 7.0" i min browser, hvilket jeg nu har gjort. Det kører fint.

Måske er det fordi der er noget galt i dine MIME prferencer. MIME er det der får OS til at genkende et bestemt filformat og dermed åbne det rigtige program.
Avatar billede triumph10 Nybegynder
11. april 2002 - 10:56 #3
synes du så jeg skal installere en ældre version altså windows Media player 7.0 ????    :)