Avatar billede ncp Nybegynder
11. april 2002 - 09:19 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Optag fra skærmen...

Findes der er program der kan optage en skærmbillde og lære det i en mpg/avi film ?
Avatar billede ncp Nybegynder
11. april 2002 - 09:20 #1
ps handler om ca. 30-50 sek...
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
11. april 2002 - 09:20 #2
Vil du optage en film fra din skærm? I hvad sammenhægn, vil du se film via dit capture card, eller vil du bare optage en film, hvor man kan se hvad du laver med musen, og hvad du skriver?
Avatar billede aagaard Nybegynder
11. april 2002 - 09:22 #3
Jeg ved at der findes et ptogram som ligger i computeren som hedder noget med ¨makro¨
Avatar billede ncp Nybegynder
11. april 2002 - 09:25 #4
det er til en guide på min hjemmeside - og hvordan man indstallere et net-kort ... Så den skal bare optage skærmen...

aagaard ekprotere det i avi-format / mpeg-format - jeg mener bare det laver sådan en fil så man kan sætte den til at lave det samme ige og igen... ???
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
11. april 2002 - 09:38 #5
et sådant program følger med til Mediator (et præsentationsprogram)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
11. april 2002 - 10:02 #6
Den indbyggede macro funktion i windows optager ikke en video, men husker hvad du har lavet og kan gentage din handling.
Men med realmedia kan du optage hvad du foretager dig, tjek evt. microsofts hjemmeside og søg der - de har en del information om emnet - desuden mener jeg at du kan downloade en trial før end du køber.
Avatar billede cholm Nybegynder
11. april 2002 - 10:04 #7
Jeg oprettede selv et lignende spørgsmål for nylig, hvor jeg fik et ganske brugbart svar:

http://www.eksperten.dk/spm/187542

/cholm
Avatar billede aagaard Nybegynder
11. april 2002 - 11:49 #8
ncp>> Jeg kan ikke huske om den kan gentage det igen og igen jeg ved at den optager det du laver på computeren altså det du spurgteom i spørgsmålet
Avatar billede ncp Nybegynder
11. april 2002 - 13:13 #9
aagaard men ikke i avi/mpg, vel ?
Avatar billede ncp Nybegynder
11. april 2002 - 13:14 #10
cholm >> det virkede genialt...
Avatar billede aagaard Nybegynder
11. april 2002 - 13:42 #11
ncp>> Det ved jeg ikke,
Avatar billede cholm Nybegynder
11. april 2002 - 14:01 #12
Glimrende...

/cholm
Avatar billede swordcat Nybegynder
11. april 2002 - 19:20 #13
Kigger lige engang :O)
Avatar billede toppus Nybegynder
11. april 2002 - 19:24 #14
Avatar billede kolme Nybegynder
11. maj 2002 - 20:15 #15
camtasia på ovenstående hjemmeside.
Det er lidt mere avanceret end SnagIt
Avatar billede ncp Nybegynder
08. juli 2002 - 14:53 #16
lukker spm