Avatar billede dkr Praktikant
11. april 2002 - 01:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

problem med 3com og realtek net kort

Hej

Jeg har et problem min win zp pc vil ikke spise mit nye 3com (3c905c(-to bokstaver som jeg ikke kan huske)) eller et rimeligt nyt realtek, men den har intet imod mit gamle realtek (10magabit) netkort

Jeg har et gigabyte ga-7vxt bundkort
realtek geforce2 grafik

jeg har prøvet at hente driver hos 3com, det virker ikke, hverken dem som microsoft godkent eller dem der ikke er.

den skriver "data er ikke gyldige"

?hvad gør jeg?

MVH
DKR
Avatar billede echsphilee Nybegynder
11. april 2002 - 06:44 #1
har du fjernet driverne til det gamle netkort først?
Avatar billede leseid123 Nybegynder
11. april 2002 - 08:58 #2
Jeg har haft et meget lignende problem..! Faktisk præsic det samme problem! Men comp ville heller ikke acceptere nogen former for 100mb netkort.. Der var ikke rigtig nogen kloge folk der kunne svare mig på hvad der gik galt for den..!
Min løsnin lyder nok meget dumt.! Men ikke desto mindre virkede det for mit vedkommende!
1. Tag alle dine kort ud af maskinen!
2. Sæt dem ind igen.. Men i en anden rækkefølge.. Og ikke i de samme slots(Hvis det er muligt selvf)
3. Hent de nyeste drivere til alle dine enheder..!

Håber det virkere.! :)
Avatar billede dkr Praktikant
11. april 2002 - 09:17 #3
Hej

Jeg prøver denne løsning, men det bliver først efter 12:00

MVH
DKR
Avatar billede trismegistos Nybegynder
11. april 2002 - 09:39 #4
Stoledans tricket er absolut en løsningsmulighed men der er tit og ofte problemer med at få 3com kort og andre netkort til at spille sammen under XP. Jeg må sige at det ikke er personlig erfaring men udelukkende rapporter fra nettet jeg støtter mig til når jeg nu kommenterer dit spm. så hvis ikke stoledansertricket virker så prøv at tage 3com kortet ud og kør med dine realtekkort istedet.
Avatar billede leseid123 Nybegynder
11. april 2002 - 16:24 #5
Hehe.. Stoledans tricket.. ;) Har jeg ik hørt før... Men fedt udtryk da :))
Avatar billede trismegistos Nybegynder
12. april 2002 - 13:27 #6
:)
Avatar billede dkr Praktikant
16. april 2002 - 12:57 #7
ikke flere svar - lukket
MVH
DKR