Avatar billede smms Nybegynder
09. april 2002 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med upload af web i FP

Jeg har lige lavet en geninstall af mit styre system (98SE)
og har så også installeret FrontPage 2000 igen.
Problemet er at nu kan jeg ikke få FP til kun at ligge de sider ud der er ændret i webbet.

Jeg tror dog jeg ved hvad problemet er men kan ikke finde en løsning på det.

Siden fylder over 200Mb
så når FP skal ud og checke alle siderne på nettet, tager det så lang tid (flere timer) at den til sidst "timer out", og den skriver så "no ftp found at port 21".
Men der er en port der, for jeg kan godt ligge hele siden ud, hvis jeg vælger den ikke skal checke de eksisterende sider først, og bare ligger alle 20Mb ud.

Jeg bruger samme version som på min "gamle PC" og den kan stadig ligge korrekt ud.
Jeg har også prøvet med Office XP men der er samme problem.

Håber der er nogen der har nogle forslag der kan hjælpe mig på vej.
Avatar billede vesterstrand Nybegynder
09. april 2002 - 19:51 #1
Det kan jo være lidt svært at lokalisere problemet, men jeg har et spædt forslag:
Hvis du bruger udgiv knappen i værktøjslinien, vil FP genbruge de indstillinger, du sidst har udgivet med.
Bruger du i stedet Filer -> Udgiv vil du få dialogboksen, hvor fra start kan angive, om det kun er nye eller ændrede sider, der skal udgives og alle andre indstillinger

Håber, det hjælper dig :-)
Avatar billede radcon Nybegynder
09. april 2002 - 20:47 #2
Hvad med istedet at bruge et andet program til at uploade din hjemmeside på? Du kunne fx. bruge:
WS FTP
eller
CuteFTP

De to proggrammer er de nemmeste som der findes i universet.
Avatar billede radcon Nybegynder
09. april 2002 - 20:48 #3
Kan downloades på:
www.download.com
Avatar billede smms Nybegynder
09. april 2002 - 20:54 #4
vesterstrand > desvæære ingen held der men tak for tippet

radcom > Det smarte ved FP er at den holder øje med hvilke sider der er ændret og derefter kun uploader disse (men det ville du nok osse kunne se hvis du læste spørgsmålet)
Avatar billede smms Nybegynder
30. marts 2003 - 15:33 #5
Der var gået ged i "rettighederne" min udbyder fåandt ud af at jeg ikke havde rettigheder til at ændre/slette dele af mit web.
Jeg kører nu med Win XP og Office XP og der er ingen problemer.