Avatar billede tr0elz Nybegynder
09. april 2002 - 14:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PopUp og focuser

Hvordan laver man en pupup i fullscreen som bliver focuseres når den åbnes ?
Avatar billede radcon Nybegynder
09. april 2002 - 21:28 #1
Det kan du ikke!
Avatar billede ncp Nybegynder
09. april 2002 - 21:31 #2
jo man kan da - tilføj document.focus i den side der popper-up
Avatar billede cdc Novice
09. april 2002 - 21:41 #3
focus skulel klares med denne i body i popup vindue: onBlur="self.focus()"
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2002 - 21:43 #4
Så vidt jeg ved, har en fullscreen popup altid fokus (indtil den lukkes).
Avatar billede cdc Novice
09. april 2002 - 21:45 #5
når du sige fullscreen, mener du så fullscreen eller bare en popup der fylder hele scærmen ?

/cdc
Avatar billede knudgert Nybegynder
10. april 2002 - 01:16 #6
/cdc

Man kan ikke lave fullscreen uden, at det er et popupvindue på en eller anden måde.
Avatar billede cdc Novice
10. april 2002 - 10:40 #7
knudgert-> det jeg mente med det var hvis man laver "fullscreen" i explorer, kommer der ingen status- og titlebar med. Men hvis man laver en popup hvor den kører i 100 procent af skærmen, ligemeget hvad brugeren har af skærmopløsning, kommer det en titlebar med, det var bare det jeg mente med "fullscreen"....