Avatar billede krofar Nybegynder
08. april 2002 - 23:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lyden er foran billedet

Jeg har nogle film brændt på cd-rom, lyden er foran billedet, jeg er sikker på at de virkede da jeg brændte dem, hvad kan der være galt?
Avatar billede hestekongen Nybegynder
09. april 2002 - 00:18 #1
havde også det problem engang, men det hjalp da jeg lagde filmen over på harddisken inden jeg skulle se den.. det var mit cdrom drev der var underligt, desuden slap man for at høre på den køre under filmen.. så prøv det..
Avatar billede krofar Nybegynder
09. april 2002 - 01:24 #2
Har jeg lige prøvet, men det hjalp desværre ikke.
Avatar billede hestekongen Nybegynder
09. april 2002 - 01:28 #3
så vej jeg ik lige hvad der kan være sket.. meget mystisk..
Avatar billede staticj Nybegynder
09. april 2002 - 10:34 #4
jeg ved ikke om der er sket noget med filen men for at finde ud af det prøv dette:
gå til http://prdownloads.sourceforge.net/virtualdub/VirtualDub-1_4_9.zip (directe link). unzip og start auxsetup.exe, installer framehandler og start derefter virtualdub fra denne dialogbox. åben filen det drejer sig om fra hd eller cd. gå ind under fanebladet og vælg framerate. her kan du se om lyd/billede er ude af sync. hvis de er det kan du fixe problemet ved at markere boxen "Change so audio and video durations match". sæt derefter video og audio compression til direct streaming copy, og gem filen på din hd. det skulle ikke tage mere end nogle få minutter.
Avatar billede krofar Nybegynder
09. april 2002 - 11:57 #5
Det var lige sådan et program jeg havde brug for, mange tak:-)