Avatar billede rextezz Nybegynder
07. april 2002 - 23:33 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

DC ??

Hvergang jeg går ind i Direct Connect, og begynder at downloade 2-3 ting. så går den bare ud af programmet uden videre...
  Den har ENGANG sagt at den ikke kunne finde ud af noget med et VS script så da jeg havde trykket OK så gik den ud af det igen igen...

- Hvorfor mon det ?
- Hvad skal jeg gøre for at lave problemet ?

OBS: Jeg er ikke her selv til at svare på det efter de 10 første min.

// ReZz
Avatar billede jayf Nybegynder
07. april 2002 - 23:36 #1
Du bruger ikke en sharehacker vel? Den kan være årsag til at DC pludselig lukker ned. Ellers har du prøvet at afinstallere og derefter installere det igen?
Avatar billede rextezz Nybegynder
07. april 2002 - 23:37 #2
jeg bruger en Hacked version af DC
Avatar billede e.p. Nybegynder
07. april 2002 - 23:38 #3
prøv at geninstalere softwaren...
http://neo-modus.com
Avatar billede rextezz Nybegynder
07. april 2002 - 23:38 #4
Kan jeg ikke rette det problem ??
Avatar billede jayf Nybegynder
07. april 2002 - 23:39 #5
Måske er det derfor.
Avatar billede e.p. Nybegynder
07. april 2002 - 23:40 #6
Hehe.....så er det derfor,

1) der er fejl i nogen af dem
2) Der er lavet scripts som fanger DC++ brugere, så risikerer du at blive bannet fra hub'ene
Hent det originale fra http://neo-modus.com/
Avatar billede rextezz Nybegynder
07. april 2002 - 23:40 #7
Kan man ikke rette det for jeg er blevet ret glad for den Hacked version af DC... plz help me
Avatar billede jayf Nybegynder
07. april 2002 - 23:40 #8
Hvis det skyldes at den er hacket er det vel en fejl der er sket fra den persons siden som har hacket det. Så kan du vel selv kun rette fejlen hvis du kender til det? Prøv med den originale version om den kører uden problemer.
Avatar billede rextezz Nybegynder
07. april 2002 - 23:41 #9
jeg kan sagtens komme ind på serverne men når jeg begynder at downloade ting så ryger jeg bare ud uden nogen forklaring hvorfor ?
Avatar billede rextezz Nybegynder
07. april 2002 - 23:44 #10
HELP ME!
Avatar billede jayf Nybegynder
07. april 2002 - 23:45 #11
rextezz Det er meget stor sandsynlighed for at det er en fejl i det. Har selv engang kørt med en hacked version men havde samme problem at efter kort tid, lukkede programmet simpelthen bare ned.
Avatar billede jayf Nybegynder
07. april 2002 - 23:45 #12
Find en anden version af DC der virker eller lad være med at snyde og brug den originale version.
Avatar billede rextezz Nybegynder
07. april 2002 - 23:47 #13
hmm.. oaky kan man ikke gå ind og finde den Fejl et eller andet sted ?

Da den kom med hvorfor den lukket skrive den osse noget med Runtime: etellerandettal
Avatar billede jayf Nybegynder
07. april 2002 - 23:48 #14
Hvis du kan programmere i samme sprog som programmet er lavet i, er det jo bare at finde sourcekoden til programmet og så komme igang med at rette.
Avatar billede rextezz Nybegynder
07. april 2002 - 23:50 #15
hmm... He He gad vide om den ældreversion kan bruges jeg har lige opdateret det idag nemlig og det virkede også fint endtil NU!
Avatar billede jayf Nybegynder
07. april 2002 - 23:51 #16
Du kan jo prøve at installere den gamle version igen så :)
Avatar billede rextezz Nybegynder
07. april 2002 - 23:52 #17
ja og se om det virker ordentligt... i får points
Avatar billede jayf Nybegynder
07. april 2002 - 23:52 #18
Takker :>
Avatar billede rextezz Nybegynder
07. april 2002 - 23:53 #19
Det var så lidt... og du siger at du har prøvet nøjagtigt det sammen med den hacked version.. ??
Avatar billede e.p. Nybegynder
07. april 2002 - 23:58 #20
Takker....
Avatar billede jackson23 Nybegynder
08. april 2002 - 03:56 #21
Hvad gør den hackede version?
Avatar billede rextezz Nybegynder
08. april 2002 - 12:27 #22
hmm...