Avatar billede kieler1234 Nybegynder
03. april 2002 - 18:20 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

min skærm....?

Hejsa eksperter.
Jeg har et lille problem med min skærm.
Når jeg har indstillet den korrekt (altså sådan at den passer ud til kanterne af billedet), så hvis jeg slukker skærmen eller går ind i f.eks. CS
stiller den skærmen om så den ikke passer mere, så jeg skal hen og gøre det hele om og om igen...det er enormt irriterende.
Er det ikke muligt at den selv gemmer indstillingen?? (det gjorde mit Matrox g-400)
Min skærm er en AOC 9-Glr
Og mit grafikkort er et Geforce 2 GTS PRO
Avatar billede bruno25 Nybegynder
03. april 2002 - 18:56 #1
Er der ikke noget med, at man skal huske og gemme instillingerne på selve skærmen når man indstiller den ud til kanterne?
Det er efterhånden 2-3 år siden jeg selv havde sådan en og jeg syntes at kunne huske at man selv skulle gemme det.
Avatar billede summer Mester
03. april 2002 - 19:44 #2
Det er muligvis forskelligt. På min 3 år gamle skærm, skal den bare indstilles og det er så det. Ingen save.
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
04. april 2002 - 09:08 #3
Det du skal huske er at du skal have den rigtige driver til dit grafikkort. Jeg ved om du fik en driver med, men selv om du gjorde er det ikke sikkert at den virker. Her er hvad du skal gøre:

Hvis du en driver men bruger den fra windows, skal du prøve at instalere den der fulgte med grafikkortet.

Hvis det er den der fulgte med du har instaleret skal du gå ind på www.geforce.com eller .dk
der skal du finde en ny driver at instalere.

Det burgte virke.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2002 - 22:00 #4
Installer driver fra www.nvidia.com og det er skærmen der skal huske forskellige opløsninger, har ikke hørt om at man skal gemme dem selv. Skærme har ikke som sådan indbygget hukommelse ;-)
Avatar billede kieler1234 Nybegynder
28. maj 2002 - 12:27 #5
hvad så når skærmen ikke gør det,aarhusby, har installeret nyeste driver men den gør det stadig
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2002 - 15:40 #6
Sig til den, at det skal den da bare huske !!!

Jeg forstår ikke hvorfor den ikke kan det, det burde kun være et problem ved ældre skærme, din er så vidt jeg kan se ret ny.
Avatar billede kieler1234 Nybegynder
30. august 2002 - 18:08 #7
ja!, men den gør det enlig ikke så meget mere, heldigvis :)
takker for responsen