Avatar billede whatever Nybegynder
03. april 2002 - 16:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pioneer DVD-117

Hej

Er der nogen som har nogle tekniske specifikationer på Pioneer DVD-117?

Jeg giver kun point for et link.
Avatar billede bruno25 Nybegynder
03. april 2002 - 18:19 #1
Tror du ikke du har skrevet forkert - For de har den ikke engang under nyheder på deres hjemmeside...
Mon ikke der skulle have stået DVD-116
Avatar billede whatever Nybegynder
03. april 2002 - 18:24 #2
Nope. Jeg kender godt DVD-116. Jeg havde et ældre Pioneer DVD-drev til reperation hos Sandberg. De ville enten ombytte det til et DVD-116 eller DVD-117. Jeg set det nævnt flere sites og forums, men ingen tekniske specifikationer. Jeg har ikke kunnet finde det på Pioneers-website.
Avatar billede whatever Nybegynder
18. april 2002 - 23:19 #3
Lukker spørgsmålet.