Avatar billede coolmike Nybegynder
03. april 2002 - 11:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oprydning i "slettede" printere

Hej der.

Jeg søger et program som kan rydde ordentligt op i registringsdatabasen efter slettede printere.

Jeg har et program som "Dr. Watson" fejler når det skal bruge en bestemt printer men andre brugere kan godt bruge samme program og printer. Der har været lavet noget "juks" med driverne og nu vil jeg gerne starte på en frisk i NT. Selvom jeg søger hele registringsdatabasen igennem og sletter nøgler der har med den printer at gøre - giver den stadig fejl når jeg installere og printer igen.
Er der nogen der kender til et værktøj der kan rydde ordentligt op eller en anden vej uden om måske. Findes der en Mappe hvor der ligger flere informationer i filsystemet ??

Lidt flere facts: Printer=HP8000DN netværksprinter, Installeret på printserver som køre mange andre printerer, PCL6 som standard virker hos de fleste.

Tak for hjælpen
Avatar billede aspii Nybegynder
03. april 2002 - 12:10 #1
Lytter lige med her.
Avatar billede bruno25 Nybegynder
03. april 2002 - 13:27 #2
Har du prøvet regcleaner? Ellers kan den hentes her http://www.warezlist.com/  (Søg på regcleaner)
Avatar billede coolmike Nybegynder
03. april 2002 - 14:00 #3
Hmmm udemærket program men den kan ikke se print drivere (jeg kan i hvert fald ikke se dem ??)
Avatar billede bruno25 Nybegynder
03. april 2002 - 14:11 #4
Har du evt. prøvet at slette din egen bruger-profil og oprette den igen??
Er det ikke på samme måde som i Win XP og 2000, at man kan oprette en bruger-profil for hver bruger?
Avatar billede coolmike Nybegynder
18. april 2002 - 11:06 #5
Ja profilen er HELT slettet både på server og lokalt. Det eneste som jeg kan få til at virke er et helt nyt image på maskinen.
Avatar billede coolmike Nybegynder
23. maj 2002 - 10:24 #6
Nå intet held denne gang - Meget tyder på at det er printserveren+driver som var "fucket up"