02. april 2002 - 18:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Undelete

En kunde har lige skrevet del *.* i stedet for del a:*.*

Findes der et undelete program ?
Norton utils?
En skraldespand?

På forhånd tak

Henrik Staun Poulsen
Stovi Software
Avatar billede bruno25 Nybegynder
03. april 2002 - 05:37 #1
Kan man ikke gå ud i papirkurven ligesom på Win98 og højreklikke på de filer og så vælge gendan - Evt. marker alle de filer det drejer sig om på engang og så højreklikke på den og vælge gendan.
Du skal selvfølgelig ikke have tømt papirkurven/skraldespanden for så kan det ikke lade sig gøre.
04. april 2002 - 14:27 #2
Hej Bruno,

Nej, det kan man ikke. Undelete virker heller ikke, medmindre det er installeret. Jeg fandt et program fra Gammatech, der virkede nogenlunde.
Hvis man skriver sådan noget som
SET DELDIR=c:\delete;512
i autoexec så virker undelete.
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. marts 2003 - 14:17 #3
hvad med at lukke spm.?
17. marts 2004 - 11:02 #4
lukkes, hvordan?
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. marts 2004 - 11:05 #5
sådan
17. marts 2004 - 11:08 #6
ja, det fandt jeg ud af. Da jeg havde stillet spørgsmålet. Tak for hjælpen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. marts 2004 - 11:40 #7
velbekommen