Avatar billede boyd Nybegynder
13. juni 2000 - 21:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Win2k netværks login

Jeg vil gerne have slået dialogboxen fra hvor man skal skrive sit brugernavn og password. HJÆLP mig lige!
Avatar billede guggemand Nybegynder
13. juni 2000 - 22:16 #1
kontrol panel - users and passwords

der kan det slås fra
Avatar billede guggemand Nybegynder
13. juni 2000 - 22:18 #2
måden du gør det på er ved at markere den bruger der automatisk skal logge ind ... og så fjerne krydset i den med at man skal angive brugernavn og pass ... så trykker du ok ... og den spørger efter det brugernavn og pass den skal bruge af sig selv ...

jeg ved ikke om man skal markere brugeren først ... men det skulle man i den beta jeg engang prøvede det i ... og så har jeg bare gjort det siden
Avatar billede nexsus Nybegynder
13. juni 2000 - 22:19 #3
1. åbner du kontrolpanel..
2. åbner brugere og adgangskoder
3. fjerne fluebenet i "Bruger skal ang."
4. Du vælger fanen avanceret
5. Derinde vælger du avanceret igen!
6. under "TRÆ" markere du brugere
7. ovre i siden højre klikker du på gæst og vælger egenskaber
8. du fjerner nu fluebenet i "Kontoen er deaktiveret"
9. du lukker nu for det hele og genstarter pc'en....

Men husk at det skal gøre på den maskine som du vil ind på, hvis det er den i opstarten som du mener kan du bruge et program som heder powertoys
Avatar billede guggemand Nybegynder
13. juni 2000 - 22:33 #4
det er nu den med "bruger skal angive ..." der fjerner den i opstarten

Avatar billede nexsus Nybegynder
13. juni 2000 - 22:41 #5
Jo det passer men powertoys lægger bare Brugernavn og adgangs kode ind for dig hvergang, men ellers har du da ret.
Avatar billede guggemand Nybegynder
13. juni 2000 - 23:21 #6
det gør den da også når du fjerner det kryds ... så spørger den om hvilket brugernavn/pass den skal bruge ... og så skriver man det ... så bruger den den hver gang fremover .... nøjagtig ligesom powertoys tingen gør .... jeg kan altså ikke se hvad det er du mener powertoys kan som det andet ikke kan ?
Avatar billede nexsus Nybegynder
13. juni 2000 - 23:38 #7
Ikke noget bare en anden måde at gøre det på.
Avatar billede frock Nybegynder
14. juni 2000 - 08:06 #8
SLÅSKAMP

:-) heheheh
Avatar billede boyd Nybegynder
14. juni 2000 - 21:17 #9
Hvorfor slide sit tastatur på jeres slåskamp???
Avatar billede guggemand Nybegynder
15. juni 2000 - 00:12 #10
Hvem siger vi bruger vores eget tastatur ?
Avatar billede boyd Nybegynder
17. juni 2000 - 01:29 #11
Du taler måske din tekst ind?
LOL
Avatar billede guggemand Nybegynder
17. juni 2000 - 01:48 #12
jeg skrev ikke jeg brugte noget andet end et tastatur