Avatar billede spip Nybegynder
20. marts 2002 - 10:52 Der er 1 kommentar

Kontrolelementer i Word 2002

Hej

En af mine kollegaer har lige et problem.

Han har et Worddokument med mange kontrolelementer, som han pænt har givet sigende navne, da han koder op imod dem. Problemet består i, at ind imellem når han ændrer på disse kontrolelementers egenskaber, så bliver de tildelt et nyt navn efter skabelonen "gammelt navn" + "1". Eks. Checkbox1 bliver til Checkbox11.

Er der nogen, som har idé til, hvorfor dette sker, og hvad man eventuelt kan gøre for at undgå det ???

mvh

Spip
Avatar billede martin_moth Mester
20. marts 2002 - 22:34 #1
Kan vi ikke få koden? Jeg har ingen ide til hvordan det kan ske, så måske ligger fejlen i noget af den kode der er skrevet? /Martin