Avatar billede chop Nybegynder
20. marts 2002 - 10:43 Der er 21 kommentarer

pcmagasinet.dk - Latterligt design !

Pcmagasinet var engang en lille smule spændende at læse, nu er det da helt til rotterne !

De har lige lavet nyt design, ikke for heldigt, efter min mening...

Christian
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 10:45 #1
har du en pointe med dette sp ???
Avatar billede bundgaard Nybegynder
20. marts 2002 - 10:45 #2
www.pcmagasinet.dk

for de dovne
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
20. marts 2002 - 10:46 #3
øhh er det her relevant???
Avatar billede bundgaard Nybegynder
20. marts 2002 - 10:46 #4
desuden er det da ikke så slemt..
Avatar billede invisibleman Nybegynder
20. marts 2002 - 10:46 #5
Ud over at din mening om et site rager mig en høstblomst så længe jeg intet med sagen har at gøre, så synes jeg nu designet er pænt nok.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. marts 2002 - 10:50 #6
Design? Inderligt ligegyldigt i forhold til datoen på deres topnyhed
  Skrevet af Christian Fynbo d. 12 Sep 2000
Det er da ikke et site der kan tages alvorligt.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
20. marts 2002 - 10:50 #7
erikjacobsen

kig ude til højre ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
20. marts 2002 - 10:51 #8
mon ikke det havde været mere relevant at designeren af siden stillede dette spm, for evt at få ny inspiration, ellers kunne vi jo alle gå igang med at finde sider der har kedelige design...
syns iøvrigt heller ikke at det er så dårligt, det er jo mere indholdet der skal "sælge" den slags sites
Avatar billede thkrath Nybegynder
20. marts 2002 - 10:54 #9
Som tidligere ejer af pcmag er jeg da glad for, at jeg har fået trukket mig ud af pcmag. Hvis de to nuværende ejere så bare kunne overholde deres aftaler om betaling af manglende penge, så ville det ikke være dårligt...

Thomas Krath
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 10:54 #10
http://www.pcmagasinet.dk/artikler.php?site=3&art=30

læs nederst.. det er sq de mest underlige steder at E. blir nævnt ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. marts 2002 - 10:55 #11
Ja, der står ingenting ude til højre under nyheder.....
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 10:56 #12
Avatar billede bundgaard Nybegynder
20. marts 2002 - 11:07 #13
ericjacobsen

der står da en masse?
Avatar billede pcmagasinet Nybegynder
21. marts 2002 - 01:11 #14
Fuck, en kegle der har stillet dette spørgsmål!

Okay! Først! PC Magasinet blev tilbage i tidernes morgen, 1998, lavet af to 13 årige drenge... Hmm.. Gad vide hvor gamle de er nu (17 år, for de dumme > chop)

Thomas og jeg har begge haft et travlt år. Der har været afslutning af folkeskolen, eksamen og så videre, og start på nyt gymnasie, nye venner og en fuldstændig omvæltning af, hvad der normalt var vores dagligdag.

Desuden, der er ingen bannere på PC Magasinet, dvs. der er ingen indtægter. Derfor bliver Thomas og jeg jo nødt til at arbejde ved siden af, hvilket giver endnu mindre tid.

Istedet for at brokke dig, burde du måske vende den 180 grader, og se hvor dygtig du selv var som 13-14 årig! Tror næppe du kunne stable noget magen til på benene, som Thomas og jeg formåede...

erikjacobsen> Åbn dine øjne, læs den nyeste nyhed, for du kan afgøre, hvorvidt vi kan tages alvorligt! Eller lad være med at besøge os! Længere er den ikke!

Thomas>??? - Kontakter dig imorgen :D

Venlig Hilsen,

Christian Fynbo
http://www.infinito.dk
ICQ# 35436206
Avatar billede bundgaard Nybegynder
21. marts 2002 - 07:53 #15
hmm...snakker du til mig?
Avatar billede emileej Nybegynder
21. marts 2002 - 07:55 #16
>>chop
Helt precis hvad er pointen med dette opslag? Det er sq da noed pjat at spilde folks tid og ekspertens database på at skrive sådan noed pladder - hvis du ikke kan lide siden, så lad være med at besøge den - længere er den ikke. Det her lugter mere af mudderkastning / antireklame. Ellers ku jeg sq da godt oprette et spørgsmål med "yahoo's søgemaskine skodder", men ville det nu også være fair overfor yahoo?
Hvis du synes at pcmagasinet er dalet i kvalitet, hvorfor kontakter du dem så ikke og forhører dig lidt i stedet for at oprette et opslag som dette? Helt ærligt - hvad kan man bruge det her til? Vær dog konstruktiv i stedet for skide destruktiv!

E-)mil
http://mfp.eej.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. marts 2002 - 09:41 #17
Åbne mine øjne? På forsiden af bemeldte site i min
browser, er den nyeste dato for et indlæg september 2000 -
med mindre man bladrer ned i bunden, hvor der er nogle
nyere. Bare rolig - jeg skal nok lade være med at besøge jer
igen.
Avatar billede pcmagasinet Nybegynder
21. marts 2002 - 10:05 #18
erikjacobsen>Læs den nyeste nyhed...
Avatar billede emileej Nybegynder
21. marts 2002 - 14:04 #19
Jeg har ikke noget at gøre med siden - ville blot sige min mening om emnet :D
Avatar billede pcmagasinet Nybegynder
24. marts 2002 - 19:24 #20
For at følge op på Thomas Krath's indlæg om manglende betaling fra den nye ejer's side, kan jeg fortælle at Danbrit, som er ejer af PC Magasinet,  betalte det præcise beløb før levering og overdragelse af siden, men jeg har ikke formået at formidle pengene videre til Thomas Krath, efter en række fejl, som kunne være undgået fra min side.

Desuden stod det fejlagtigt på pcmagasinet.dk, at undertegnede var medejer af PC Magasinet, hvilket er forkert.

Med Venlig Hilsen,
Christian Fynbo
Avatar billede thkrath Nybegynder
24. marts 2002 - 20:01 #21
Jeg tilslutter mig Christian Fynbos ovenstående kommentar og erfarer hermed, at der ikke er to ejere på trods af, hvad der fremgik af PC Magasinets hjemmeside frem til den 23. marts 2002. PC Magasinets ejer, Danbrit, har overholdt sin del af aftalen, hvad angår de økonomiske aspekter.

Med venlig hilsen

Thomas Krath