Avatar billede sansalvador Nybegynder
19. marts 2002 - 23:15 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Downloade trailers fra apple.com???

Er det overhovedet muligt at downloade trailers fra http://www.apple.com/trailers/ ..

Man får jo altid det indbyggede plugin smidt i hovedet, hvor så man skal til at se filmen i selve browseren !!
Avatar billede hemning Nybegynder
19. marts 2002 - 23:20 #1
Ja, det kan du godt, men så skal du installere Apple Quicktime:
http://www.apple.com/quicktime/download/
Avatar billede sansalvador Nybegynder
19. marts 2002 - 23:24 #2
Ja .. det har jeg også inde ...... How to ???
Avatar billede hemning Nybegynder
19. marts 2002 - 23:29 #3
How to hvad?

Har du installeret Apple Quicktime?

Er det hvordan du downloader filen?
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
19. marts 2002 - 23:30 #4
Du skal have en pro version af Qiucktime, dvs registret og betalt, Så kan du højreklikke og trykke save as.

- Rod
Avatar billede sansalvador Nybegynder
19. marts 2002 - 23:32 #5
Ja. . jeg har allerede downloadet Quicktime 5 ...

Hvordan man downloader filen ... ? Jeg kan højreklikke på filmen, hvor så der kommer en menu frem, bl.a hvor der står "Save as Quicktime movie" .. men den er nedtonet .. altså lige som om knappen er deaktiveret ..

Skal man købe den fulde version for at gemme ?
Avatar billede sansalvador Nybegynder
19. marts 2002 - 23:32 #6
ARG! .. Det var jo ikke lige det jeg ville høre ;DD
Avatar billede hemning Nybegynder
19. marts 2002 - 23:36 #7
Hvis du har et program til at downloade filer med (f.eks. get right), så kan du:
Vælg den trailer du har løst til at se -->
Vælg opløsning -->
Nu kan du jo ikke gemme filen, men vælg se kilde, så søg efter .mov
nu kan du indsætte stien for filmen i den url der står for siden, f.eks. til StarWars Episode II er det http://starwars.apple.com/ep2/breathing/img/ctp_320.mov
Avatar billede hemning Nybegynder
19. marts 2002 - 23:37 #8
Det skal du bare vælge i dit download program, så kan du gemme filen :o)
Avatar billede sansalvador Nybegynder
19. marts 2002 - 23:39 #9
Jeg har brugt Download Accelerator.. men af en eller anden grund er apple lidt smartere end os..

Filen man downloader fylder kun omkring de 3 -> 9 kb... :(
Avatar billede hemning Nybegynder
19. marts 2002 - 23:43 #10
Ok, så er det en steaming fil :o(
Avatar billede hemning Nybegynder
19. marts 2002 - 23:44 #11
Jeg ser lige om ikke jeg kan finde på noget smart ;o)
Avatar billede sansalvador Nybegynder
19. marts 2002 - 23:46 #12
Hehe .. det er jo lige før Apples markedsstrategi virker ..

Det er faktisk fristende at købe den skide version 5 pro.. bare for at se/downloade ekslusive klips ;) .. eller skal det være: ;( ?
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. marts 2002 - 00:46 #13
Hemning>> Din metode er også god nok, men den er bare ikke noget vær, når linket på siden er til en lille fil der så fortæller quicktime hvor den rigtige trailer ligger.

- Rod
Avatar billede hemning Nybegynder
20. marts 2002 - 00:56 #14
Det er en streaming fil, det er filen, men serveren sender den kun "bid" for "bid"!!! Men der er detsværre ingen freeware programmer til at downloade streaming Quicktime filer, jeg har ledt over alt :o(
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. marts 2002 - 01:00 #15
Så er der sgu ikke rigtigt andet for end at købe pro versionen, selvom prisen er lidt pebret... 29.95$ for en afspiller.

En lille strøtanke: Når nu filen er loadet færdig i IE, burde den så ikke ligge et sted i temporary internet files, så man bare kan kopiere den ud?

- Rod
Avatar billede sansalvador Nybegynder
20. marts 2002 - 08:14 #16
Både ja og nej ..

Filen ligger der .. men den fylder kun de der 3 -> 9 kb...
Avatar billede sansalvador Nybegynder
20. marts 2002 - 08:15 #17
Well .. I kom da med nogle svar; godt nok ikke den billigeste løsning. .

Men et svar var det da ...
Avatar billede hemning Nybegynder
20. marts 2002 - 10:54 #18
Tak for points :o)