Avatar billede chriller1 Nybegynder
19. marts 2002 - 18:10 Der er 4 kommentarer

* * - _ Bruger online på en side!!

Hej

Er der nogle som har et script eller kode i php uden MYSQL som viser en oversigt over hvormange der er på hver side.... ??
Altså jeg har en underside som hedder user.php
Der skal vises en liste over alle dem som er online på min side.. Der SKAL så hvor de befinder sig på min siden... Så hvis der er en bruge som sidder og kigger på velkommen.php så skal den vise det i user.php (altså listen med brugere)

Er der nogle som kan finde sådan en kode til det? Så må i meget gerne skrive den ind i dette formu. TAK
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. marts 2002 - 18:30 #1
http://www.o-piz.dk

Han har sådan en side, skriv til ham og spørg om du ka få koden :o)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. marts 2002 - 18:30 #2
Svar, ikke mere end 10 point, tak. :o)
Avatar billede tipsen Nybegynder
19. marts 2002 - 18:34 #3
Avatar billede chriller1 Nybegynder
19. marts 2002 - 18:35 #4
Hmm jamen måske der er nogle som kan komme med koden direkte her i forumet...

Det kunne være ret at vide lidt mere om det og sådan noget.. derfor vil jeg gerne give 120 point til den som kan forklar og komme med koden