Avatar billede einstein Nybegynder
19. marts 2002 - 11:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Indiana Jones and the Last Crusade - download?

Efter at have set Indiana Jones and the Last Crusade igår fik jeg en udemådelig lyst til at finde mit gamle Indiana Jones and the Last Crusade adventure spil frem. Jeg kunne ikke finde disketterne, så nu vil jeg høre om der er en rar sjæl derude der har dem og gider lægge dem op på en ftp-server eller sende dem til mig på akwibroe@hotmail.com

nb. det er adventure version og IKKE c64-arcade version jeg leder efter!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
19. marts 2002 - 11:05 #1
ikke lovligt..

luk venligst ;)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
19. marts 2002 - 11:18 #2
ufatteligt at folk ikke snart lære det
MC
Avatar billede einstein Nybegynder
19. marts 2002 - 11:25 #3
så vidt jeg ved er det blevet abondonware....
Avatar billede bundgaard Nybegynder
19. marts 2002 - 11:26 #4
hvis du kan finde det sted på nettet hvor der står specifikt at kunstneren giver tilladelse til at det bliver lagt ud på nettet, så er det abandonware :)
Avatar billede fuldstop Nybegynder
19. marts 2002 - 11:26 #5
http://www.lucasarts.com/companystore/classicadventures/

Nej Lucas Art lever i bedste velgående.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. marts 2002 - 11:30 #6
du bedes venligst lukke dette spørgsmål, da det ikke overholder ekspertens regler

ztyxx/CoAdmin
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. marts 2002 - 12:29 #7
giv ham 3 minutter ellers gør du det bare
Avatar billede hojben Novice
19. marts 2002 - 13:03 #8
Styxx > kigger du lige i "det hemmelige" *G*
Avatar billede einstein Nybegynder
19. marts 2002 - 13:31 #9
fair nok, da jeg ikke lan finde et sted hvor det explisit står at det er abondonware lukker jeg dette spm.
Avatar billede dmcn Praktikant
19. marts 2002 - 15:57 #10
einstein : Gider du lige kommentere http://www.eksperten.dk/spm/44842 ?
Avatar billede einstein Nybegynder
19. marts 2002 - 16:32 #11
jep, selvfølgelig. Han havde et problem med et comp.-prg. Jeg skrev kildekoden for ham, men jeg har ikke history'en fra icq da det efterhånden er langt tid siden.
Avatar billede dmcn Praktikant
19. marts 2002 - 16:35 #12
Det virker mildt sagt skummelt. Derudover skal alle løsninger være tilgængelige for alle brugere på eksperten...
Avatar billede einstein Nybegynder
19. marts 2002 - 19:17 #13
ja men nu ordnede vi det over icq, og desuden tror jeg ikke det er mange der havde/har brug for at jeg copy/paste 3 sider kode ind