Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. marts 2002 - 22:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Counter - Strike [Converter?]

Som i alle nok ved kan man optage demoer i half-life, men jeg leder efter et værktøj der kan convertere *.dem til *.avi, og så et tool til at redigere *.avi så jeg kan rette / gøre langsomere / smide musik på... i ved... kan i hjælpe mig ;)
Avatar billede hemning Nybegynder
18. marts 2002 - 22:42 #1
Avatar billede hemning Nybegynder
18. marts 2002 - 22:45 #2
Du skulle også kunne hente det direkte her:
http://www.videomach.com/VideoMach-2.4.0.exe
Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. marts 2002 - 22:46 #3
okay fair nok hvis det er et godt program man kan det convertere *.dem til *. avi ? :)
Avatar billede hemning Nybegynder
18. marts 2002 - 22:48 #4
Her kan du se hvad du skal lave:
http://csanimation.arenawars.net/making2.shtml
Avatar billede hemning Nybegynder
18. marts 2002 - 22:53 #5
Det ser ud til at det ikke er så nemt, du skal først ændre det til bitmap filer med dette program: ftp://ftp.simtel.net/pub/simtelnet/win95/mmedia/mkmov23a.zip

Bagefter skal du benytte det førnævnte program til at samle det til en avi fil :o(
Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. marts 2002 - 22:54 #6
Hemning -> Du er min redningsmand *GG* Mange tak!
Avatar billede hemning Nybegynder
18. marts 2002 - 22:57 #7
Tak for points, jeg håber at det virker for dig :o)
Jeg prøver at se om ikke jeg kan finde en nemmere måde at lave det på :o)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. marts 2002 - 22:58 #8
behøver du ikke ;) Jeg tror nok jeg klarer den hehe jeg kunne bare ikke finde nogle eksempler men det har jeg nu :) Smutter i seng - Tak for hjælpen og godnat
Avatar billede hemning Nybegynder
18. marts 2002 - 23:01 #9
OK, godnat :o)
Avatar billede hemning Nybegynder
18. marts 2002 - 23:08 #10
Jeg fandt måske alligevel noget nemmere:
http://students.washington.edu/jvoss/asc/HLM2DivX/index1.htm
Godnat :o)