Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2002 - 12:55 Der er 2 kommentarer

Only half of the clips captured by the new driver DV500_30_Full

I have downloaded the new driver from: http://www.pinnaclesys.de/ussupport/drivers_results.asp?driver=yes&lang=2&product_id=598&os=9&type_id=4
I uninstalled the old DV500_201.exe and deleted the Pinnacle folder. Then I installed the new driver with the new DVTools v.2.0.87.
All is fine except 2 things:
1.    When I have scanned the DV tape and moved the clip I want, to the Capture Gallery, only about half of the clips are captured. I can see that the capturing stops before the end of the clip and then go to the next clip.
When I try to capture the non-captured clip again, the same thing happenes, I get half of the rest. After 8-10 times, I have all the clips without dropped frames. I use the setting “Report dropped frames”.
2.    In premiere 6.01 and later 6.02 I have many stops in the Monitor window.
My PC has so far been big and fast enough to run the programs. You can see the specification on my home page http://home6.inet.tele.dk/pfh/videoeng.htm
One of my friends has the same DV500 cart and programs, but a bigger PC. After he had up grated in the same way, he has the same problems.
Can we get a good advice of what to do?
Kind regard, Peer Fischer Holm
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2002 - 22:55 #1
Dette problem er blevet endnu værre. Nu kan jeg ikke køre Premiere og mine harddiske er meger langsomme. Er der ingen der kan hjælpe?
PeerHolm
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2003 - 10:33 #2
Dette spørgsmål er forældet, men hvordan sletter jeg det?