Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
13. marts 2002 - 18:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

til karlslund

bare srkiv hey! sorry med jeg kun har 162 points :-( ned tur

mvh
Michael T
Acra|Network
www.acra.dk
Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
13. marts 2002 - 18:08 #1
hehe! det er kun karlslund der må skrive hey! get lost hehe
Avatar billede virvelvar Nybegynder
13. marts 2002 - 18:10 #2
hey, what the FUCK
Avatar billede ducks Nybegynder
13. marts 2002 - 18:13 #3
lugter lidt af overførsel af point fra din bruger til en anden af din bruger, der bør nok være et link til det spm han skal have pointene for
Avatar billede fpnovell Nybegynder
13. marts 2002 - 18:15 #4
Karlslund ---> Når du nu på et tidspunkt lister herind og snupper dine sikkert velfortjente point, kunne du så ikke lige overveje den der mulige fejlmeddelse ang. din 2 GB Novell filgrænse, så vi andre derovre på Novell, evt. kan fiske 150 af dine rare point op ad dine lommer :-) !!!!

mvh
fpnovell
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 18:15 #5
pixelstorm>> hvad blev løsningen?
Spørgsmålet var oprindeligt: http://www.eksperten.dk/spm/180999
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 18:16 #6
Hvorfor kunne dette svar ikke bruges:

Afvist svar fra james_t_dk
05/03-2002 12:11:42    Jeg har snakket med Team Røsfeld. De sender dem til Irland til rep. De har kun set en aero der skulle have ny skærm, det kostede i omegnen af 2000 kr. Så spørgsmålet er klart om det kan betale sig!

Du kan prøve at ringe til nogen af de andre service centre og høre om de kender prisen på en ny skærm. Det er nemligsådan at de ikke har en prisliste på det fordi det bliver repareret i udlandet.

Det kan altså betale sig at købe et hårdt cover til en håndholdt, det vil jeg huske når jeg engang får købt en!
Avatar billede karlslund Nybegynder
13. marts 2002 - 19:46 #7
Svar!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 21:38 #8
Er det ikke bare en helt forkert katagori?
Avatar billede kapla Nybegynder
13. marts 2002 - 21:40 #9
Flyttet
Avatar billede fpnovell Nybegynder
13. marts 2002 - 21:46 #10
..........tilbage til kategorien HARDWARE !!!!
Avatar billede fpnovell Nybegynder
13. marts 2002 - 21:48 #11
..... til Hardware\Generelt !!
Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
14. marts 2002 - 01:56 #12
ja tak alle sammen! men jeg gider ikke at sende den nogle stedre!DASASDÆÆ LAS

jeg har SMIDT DEN UD FRA 3 SAl. OG DEN KUNNE IKKE FLYVE :-) KØBER BARE EN NY WHATEVER!!!