Avatar billede tommer Nybegynder
09. marts 2002 - 00:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

tutorials

jeg vil gerne starte med xml, kan nogen henvise til gode tutorials for en begynder eller andre gode ideer
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2002 - 00:17 #1
Hvad vil du lave i xml?
Avatar billede tommer Nybegynder
09. marts 2002 - 00:19 #2
det ved jeg ikke, noget nemt til at begynde med man plejer jo at starte med "hello world"  :-)
hvad er en go'ide at starte med ?
Avatar billede dcoder Nybegynder
09. marts 2002 - 00:20 #3
Jeg kan kun anbefale dig at bruge lidt penge på bogen "XML i praksis" den er virkelig god, ellers kig forbi på www.w3schools.com mener jeg adressen er :) God fornøjelse
Avatar billede dcoder Nybegynder
09. marts 2002 - 00:22 #4
Hello World, er nok ikke lige det du vil lære i XML :) Det vil du finde ud af når du begynder på det :) Hvis du ønsker at arbejde med webudvikling i fremtiden (seriøst/professionelt) er XMl uundgåeligt :)
Avatar billede tommer Nybegynder
09. marts 2002 - 00:23 #5
aldi jeg prøver ;-)
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2002 - 00:23 #6
xml er jo mest til dataudveksling på tværs af inkompatible systemer.
Men kig forbi http://www.xml.com/ der er en del info.
Avatar billede dcoder Nybegynder
09. marts 2002 - 00:25 #7
Takker for points :)