Avatar billede pipa Nybegynder
08. marts 2002 - 11:24 Der er 5 kommentarer

counter igen igen

Jeg har stadig store problemer med at få sat counter på min hjemmeside, da jeg brugte frontpage var det enkelt, men når jeg sætter koden ind så ses koden og ikke counteren som er i HTML.
Avatar billede deacon Nybegynder
08. marts 2002 - 11:25 #1
Hent en counter fra http://hjemmesider.sol.dk

der er lidt forskellige designs til dem også
Avatar billede noon Nybegynder
08. marts 2002 - 11:26 #2
JAh prøv at hente det der, det virkede for mig
Avatar billede deacon Nybegynder
08. marts 2002 - 11:27 #3
Det kan du ikke noon, jeg lagde et svar først!
Avatar billede stephan2 Nybegynder
08. marts 2002 - 15:07 #4
LOL
Avatar billede doeleman Nybegynder
08. marts 2002 - 16:01 #5
Du skal blot vælge HTML Source inspector for at se HTML-koden. Derefter kan du indsætte counterkoden og skifte tilbage til design-mode.

Kig evt. på http://www.macromedia.com/support/dreamweaver/ts/documents/presalesfaq.htm#viewhtml