Avatar billede hobbez Nybegynder
08. marts 2002 - 11:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ICQ og MSN Messenger - alternativer til Trillian

Efter jeg har fået installeret både MSN Messenger og ICQ har jeg prøvet at installeret Trillian (http://www.trillian.cc), for at have alle kontakter samlet i et program.

Ret genialt syntes jeg, indtil 3. gang jeg oplevede at beskeder sendt fra ICQ-brugere ikke kom frem til mig :o/

Et par andre brugere jeg havde anbefalet Trillian har oplevet det samme.

Er der nogen der har erfaringer med andre programmer end Trillian, der kan håndtere både Messenger og ICQ?

Nøgleordet er erfaringer.

/Rob
Avatar billede noon Nybegynder
08. marts 2002 - 11:25 #1
slet trillian, det virker ikke. Det hele er snyd og bedrag. Da det er to amatøre som har lavet programmet!!, de vil bare tjene en masse penge
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. marts 2002 - 11:54 #2
noon > Nu var mit point jo ligesom også, at Trillian IKKE fungerer efter hensigten, og jeg derfor spørger efter erfaringer med alternativer.

/Rob
Avatar billede kapla Nybegynder
08. marts 2002 - 11:56 #3
Har ikke prøvet den, men den skulle være god: http://miranda-icq.sourceforge.net
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. marts 2002 - 15:34 #4
kapla0 >> Kan den køre MSN Messenger også? Den ser ud som om det er ren ICQ.

/Rob
Avatar billede kapla Nybegynder
08. marts 2002 - 15:36 #5
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. marts 2002 - 15:37 #6
kapla0 >> Sorry, kan se den er under udvikling - men har vist samme fejl som jeg har i Trillian med ICQ (se http://www.nortiq.com/miranda/index.php?action=viewfile&file=msn0121.zip)

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. marts 2002 - 15:41 #7
*G* Der passerede vi vist hinanden :o)

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
19. marts 2002 - 00:58 #8
Lukker her.....

/Rob