Avatar billede hobbez Nybegynder
08. marts 2002 - 11:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

MSN Messenger - starte manuelt.

Så fik jeg sgu installeret Messenger (ja, det er selvfølgelig et eller andet kvindemenneske der ikke kan finde ud af ICQ, der fik mig overtalt :o)

Jeg har fundet ud af at indstille Messenger så den IKKE starter op automatisk når jeg starter Windows, men hver gang jeg starter Outlook Express så starter den sågu også Messenger.

Der er sikkert en indstilling et sted jeg har overset, men jeg kan for min død ikke finde den.

Hvordan indstiller jeg Messenger til KUN at starte op, når JEG starter den manuelt? (Og jo, jeg ved godt at jeg kan 'omgå' det ved at lade den starte op, og så logge på manuelt).

/Rob
Avatar billede kapla Nybegynder
08. marts 2002 - 11:55 #1
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. marts 2002 - 12:05 #2
kapla0 >> Øh, så fjerner jeg da Messenger! Jeg vil jo bare selv vælge at starte den manuelt.

/Rob
Avatar billede kapla Nybegynder
08. marts 2002 - 12:09 #3
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. marts 2002 - 15:23 #4
Er det ikke også til at disable Messenger HELT?

/Rob
Avatar billede kapla Nybegynder
08. marts 2002 - 15:25 #5
Ikke udfra hvad jeg kan læse mig til, kun fra Outlook.
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. marts 2002 - 16:13 #6
Oki, kigger på det - men det bliver først søndag.

Tak.

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
11. marts 2002 - 22:28 #7
Det funker sgu :o)

kapla0 >> Læg lige et svar, så du kan få point.

/Rob
Avatar billede kapla Nybegynder
11. marts 2002 - 22:31 #8
Done
Avatar billede hobbez Nybegynder
11. marts 2002 - 22:48 #9
Tak for hjælpen :o)

/Rob