Avatar billede npr Nybegynder
07. marts 2002 - 19:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Off-line i messenger fra start ?

Hej alle

Hvordan kan jeg få messenger til at vise mig som off-line når jeg går på nettet ?

/npr
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
07. marts 2002 - 19:43 #1
Tror ikke det kan lade sig gøre, men du kan få den til, slet ikke at logge på.
Avatar billede ducks Nybegynder
07. marts 2002 - 19:45 #2
Højreklik på ikonet nede til højre, Log Off
Avatar billede ducks Nybegynder
07. marts 2002 - 19:46 #3
Øhh ja så Sign Out da :)
Avatar billede sefo Nybegynder
07. marts 2002 - 22:05 #4
Højreklik på ikon, under Status "vis som offline"
Du kan også gøre det når msg er åben.
Avatar billede tumben Novice
07. marts 2002 - 23:41 #5
..sætter den til at lade være med at starte ...når du starter maskinen....og så selv logger på....når du vil på..

UK versionen..tools...options..preferences...."run this program, when windowsstarts" ....fjern fluebenet
Avatar billede npr Nybegynder
08. marts 2002 - 19:02 #6
Jeg vil s'mænd gerne starte messenger automatisk når jeg går på nettet, og også logge på.
Den skal bare være sat til off-line fra starten af, så jeg slipper for at gøre det manuelt hver gang.
Any thoughts ?

/npr
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
08. marts 2002 - 19:17 #7
Det er ikke mulig via indstillinger. Du kan enten gøre som tumben, altså gøre så dan at den ikke stater når computeren starter, eller gøre sådan at den ikke gemmer dit password så du skal skrive det hvis du logger på. Du kan selvfølgelig, som alternativ gøre det manuelt.
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
08. marts 2002 - 19:20 #8
Hvis du vil have det gjort, som du ønsker skal der en slags programmering til (ved ikke lige hvad, men det er sikkert besværlig og vil kræve flere point):

when MSN Messenger Service starts then
status = "Vis mig som offline"

:-)
Avatar billede npr Nybegynder
09. marts 2002 - 16:01 #9
Jeg ville ellers have forsvoret at det kunne klares med en indstilling i registreringsdatabasen.

Men OK, du får dine points fordi du i det mindste har forstået spørgsmålet ;-)

/npr
Avatar billede tumben Novice
09. marts 2002 - 19:00 #10
vorherrebevares....havde jeg ikke forstået spørgsmålet...hvad er forskellen...du bliver vist som offline...hvis du gør som jeg siger..og som online når du selv vælger det ....
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
10. marts 2002 - 15:07 #11
npr - Jeg havde ikke tænkt på at se efter det i registreringsdatabasen, men det har jeg gjort nu, og jeg har stadigvæk ikke fundet noget.