Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
06. marts 2002 - 17:33 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Pris på gammel computer

Hej, jeg har en gammel computer, hvor meget vil jeg ca. kunne forlange for den?

Prossecer: Intel Pentium II Celeron 400Mhz
Motherboard: Intel
RAM: 256MB PC-133
HardDisk: Western Digital 45GB
Grafikkort: Riva TNT2 32MB RAM
Lydkort: SoundBlaster 128
Kabinet: ATX Miditower
DVD-ROM: Hitachi GD 2500 8x/24x
Brænder: Mitsumi 4x/2x/8x
Skærm: 14” Olliveti
Tastatur: Ganvejstastatur fra amitech
Mus: Logitech Optisk SE
Højtaler: Samsung subwoofer system

How much?
/Ron @ Area404.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. marts 2002 - 17:36 #1
Desværre ikke meget... umiddelbart vil jeg sige 2000-2500,-
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2002 - 17:40 #2
Jeg vil mene max 1500. 2000 hvis du er heldig og en dygtig sælger.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. marts 2002 - 17:41 #3
Tænk lige på der er optisk mus, DVD og 45Gb HD... de har trods alt lidt værdi...
Avatar billede halifax Nybegynder
06. marts 2002 - 17:50 #4
nanoq - Gode points, som selvfølgelig bør give et plus. Men det er "kun" en PII Celeron 400 og skærmen er - ja undskyld udtrykket - en skod skærm. Jeg vil lægge mig på niveauet 2500 som en akceptabel pris.
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
06. marts 2002 - 18:15 #5
Ja, skærmen ikke lige den bedste...
Avatar billede trismegistos Nybegynder
06. marts 2002 - 18:59 #6
Skærmen er skod , prøv ikke at sælge den samlet med comp da den vil trække prisen ned , tror jeg.
Brænderen og mobo er heller ikke meget værd.
Og DVD ??
Men god str. hd og godt med ram + lyd og grafik ok til den comp.
Hvis du får fat i en nogenlunde skærm vil jeg mene at du kan få 2500-2700 for den , det kan blive en god familie comp nr. 2

Mvh. trismegistos
Avatar billede trismegistos Nybegynder
06. marts 2002 - 19:01 #7
Måske endda op til 3000,- med en ok skærm......
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
06. marts 2002 - 20:15 #8
Håber ikke i har noget imod at dele point... tak for jeres svar =O)
Avatar billede jakeman Nybegynder
06. marts 2002 - 20:20 #9
Eller en go' server til web og/eller ftp! -Jeg ville nok vælge at beholde den hvis jeg var dig, pludselig en dag står man lige og skal bruge en go' gammel spand til lidt server fiksfakserier!!! :-)

-Hvis jeg skulle ud og købe den PC du omtaler der ville jeg måske byde 1500,- .... Og det ville være mit absolut max.! DVD kan man sq altid få for en slik nu til dags, lydkortet ville også være ubrugeligt eftersom de faktisk er bedre på onboard mobo's, og en slidt HD som man alligevel ikke skal gi' andet end ca. 1100,- for at få en helt ny med 15-20 GB ekstra plads hos en forhandler er sq heller ikke rigtigt værd at banke prisen i vejret for!

Bottom line:

Brug den dog selv! :-)

/Jakeman
Avatar billede jakeman Nybegynder
06. marts 2002 - 20:21 #10
Suk for sent! :-/
Avatar billede trismegistos Nybegynder
08. marts 2002 - 13:02 #11
Takker for point og er enig med jakeman.