Avatar billede Slettet bruger
14. juni 1999 - 22:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kategori til pjat!

Hej.

Jeg synes måske der skulle være en kategori, hvor folke kunne sidde og pjatte - prøv f.eks lige at se denne her tråd, hvad folk svarede da jeg stillede et spørgsmål :

http://eksperten.dk/eksperten/spm.asp?id=1662

/SweetGirl
Avatar billede admin Novice
14. juni 1999 - 22:44 #1
Eksperten.dk skal holdes så seriøs som muligt. Diverse ikke relaterede kommentarer, må man leve med endnu.
Der er tanker igang, som skal mindske dette.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. juni 1999 - 23:14 #2
tjaa...

men jeg vil ikke have skylden for noget...

det var i11uzion der skrev:

"Ja altså, godt nok hader jeg cyberesben og synes at han er totalt lam, men alligevel, hvorfor gå så meget op i om det er lovligt eller ej. I har sgu da alle samme garanteret også masser af pirat lort og shareware som i ikke registrerer... Jeg tror sgu ikke at der er særlig mange der er engle når det kommer til sådan noget som software...???"
Avatar billede i11uzion Nybegynder
16. juni 1999 - 23:31 #3
cyber>>> Hehe du er sgu ikke ofr fin selv....... Hvem er det der snakker om mobil telfoner og taletidskort og liv i rummmet???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
16. juni 1999 - 23:35 #4
HALLO! liv i rummet var under fri debat som var til den slags....
Avatar billede i11uzion Nybegynder
19. juni 1999 - 10:32 #5
Cyberesben>>> Ja men det undskylder jo ligesom ikke dit mobiltelefons crap vel
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juni 1999 - 12:50 #6
nej men du er bare midsundelig
Avatar billede i11uzion Nybegynder
19. juni 1999 - 14:35 #7
Nej og du er bare sur fordi at du ikke kunne undskylde det..... HA!!!!
("Det er alt sammen i11uzions skyld, jeg har slet ikke gjort noget")
HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juni 1999 - 14:43 #8
du begyndte at sidde og sige "godt nok hader jeg cyberesben og synes at han er totalt lam"
Avatar billede i11uzion Nybegynder
19. juni 1999 - 18:51 #9
Det var bare en anden måde at skrive på at jeg var utrolig ked af at skulle give dig ret, ligesom andre også har skrevet det. f. eks. cybles, han skrev det bare lidt mindre brutalt.... :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. juni 1999 - 19:04 #10
øøøh ok