Avatar billede jakki Nybegynder
05. marts 2002 - 20:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stjerne alias

Vil høre hvordan laver man et stjerne alias og hvad er et stjerne alias vil godt have det skåret ud i pap

Avatar billede telac2 Nybegynder
05. marts 2002 - 20:06 #1
Snakker vi email?
Avatar billede hono Nybegynder
05. marts 2002 - 20:14 #2
Avatar billede hono Nybegynder
05. marts 2002 - 20:20 #3
som du kan læse hvis du følger linket, betyder stjernealias, at du modtager enhver mail der begynder_med_et_eller_andet_efterfuldt_af@dit_domæne.dk . Jeg har webhotel hos adactive, og skulle angive at mails til nothing@hono.dk (tror jeg nok det var) skulle modtages af mig (admin) før stjernealias trådte i kraft.

Hono
Avatar billede jakki Nybegynder
05. marts 2002 - 20:38 #4
min udbyder peger dns mod min ip men jeg vil meget gerne kunne oprette subweb og det der følger med
Avatar billede sv Nybegynder
06. marts 2002 - 10:49 #5
din udbyder skal så oprette stjerne alias på dnsen som peger mod din ip for at det funker
tror jeg.
Avatar billede skwat Praktikant
07. marts 2002 - 13:57 #6
eller også skal du lave to dns server, samt bestille en ekstra internet forbinelse i et andet net, derefter skal du lade dig registrere hos dk. :)