Avatar billede kornfreak Nybegynder
03. marts 2002 - 21:08 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Creative Labs FourPointSurround?

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384597908

Kan de her noget og hvordan er lyden, har I måske nogen bedre forslag ? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. marts 2002 - 21:12 #1
Avatar billede kornfreak Nybegynder
03. marts 2002 - 21:16 #2
Grundlag ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. marts 2002 - 21:21 #3
Creative højttalere er ikke for gode (egen erfaring)
Avatar billede dcoder Nybegynder
03. marts 2002 - 21:22 #4
Jeg bruger dem, og de er ret fede synes jeg, kan kun anbefale dem... Lyden er god i forhold til prisen, men hvis du går udelukkende efter god lyd ville jeg kigge på en noget dyrere løsning :)
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
03. marts 2002 - 21:22 #5
Jeg har disse:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384597894
De go'e nok, og dem du fundet er i 'familie' med mine.
Og de er formentlig endnu bedre, da de er nyere.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
03. marts 2002 - 21:35 #6
dcoder >> Jeg vil gerne ha det lyder nogenlunde også må der gerne være lidt bass der lyder af noget andet en "dunk dunk" altså som om man slår i bordet eller sårn noget.
Avatar billede dcoder Nybegynder
03. marts 2002 - 21:48 #7
HeHe, det er vel en selvfølge :) Det jeg mener er at de højtalere du henviser til er yderst gode i den prisklasse, men det kan altid blive bedre, og så vil du højest sandsynligt skulle af med en del flere penge :)

Efter min mening er den bedste løsning at koble computeren til et ordentligt anlæg, da der er en del elektronisk støj på den forstærker som er indbygget i lydkortet... Dette undgås ved at sende det til en forstærker uden for computeren :) Men dette er en dyr løsning hvis du ikke i forvejen har udstyret :)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
03. marts 2002 - 21:51 #8
dcoder >> I see..jamen det var jo noget jeg kunne bruge til noget, smid et svar  :)
Avatar billede dcoder Nybegynder
03. marts 2002 - 21:52 #9
:) værsgo
Avatar billede charon Nybegynder
03. marts 2002 - 22:11 #10
Min mening er at Cambridge højtalere altis er godt, men det er ikke lige frem højtalere, som man skal spille huset op med til fester (har prøvet, virker ikke!) Men jeg ved ikke hvor fede de er hvis du ikke har et sb. live lydkort?
Men fede hvis man spiller comp, og det med bassen; den kan der altså skrues en del op for!
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
04. marts 2002 - 15:44 #11
Takker for point.

Højtalerne er gode, men det vil selvfølgelig være bedre at koble dem til et ordenligt surround anlæg, som dcoder siger.

Husk at få et lydkort med surround, helst et Creative.

Der har jeg et problem. Jeg har nemlig et Diamond Moster Sound II, men det understøtter ikke surround i win2000 og winXP, træls. Har prøvet at oprette spm. her på eksperten.dk, men uden hel.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
04. marts 2002 - 17:53 #12
Ooh..det skal jeg huske :)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
06. marts 2002 - 10:03 #13
m-koldsgaard - Det her er ok til formålet ik? http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1414587893
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
06. marts 2002 - 14:14 #14
Ja, men hvad er det nu Retail og Bulk står for.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. marts 2002 - 14:35 #15
Retail > det man køber i forretninger

Bulk > Produkt, driver cd og ikke så meget andet
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
06. marts 2002 - 14:38 #16
Okay, tak bundgaard.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
06. marts 2002 - 15:35 #17
Takker :)