Avatar billede psycosis Nybegynder
03. marts 2002 - 01:44 Der er 23 kommentarer og
4 løsninger

Clansite, site vurdering..... :)

Kom med ris og ros.... :)

Og eventuelle forbedringer :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 01:45 #1
link?
Avatar billede psycosis Nybegynder
03. marts 2002 - 01:45 #2
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 01:45 #3
1. Kunne du ikke bare have trykket på "afsæt flere point" linket i venstre side?

2. Forside logoet har ikke samme baggrundsfarve som baggrunden. Lav billedet med gennemsigtig baggrund.

3. Designet er lidt kantet og gråt. Men det er CS sider vel.

4. Din side ser ikke sammenhængende ud, forskellige fonte/størrelser/farver/baggrunde. Arbejd lidt med det
Avatar billede invalid Nybegynder
03. marts 2002 - 01:49 #4
En mindre detalje. WOHOO....IT IS FINISH!!!!
Skulle det ikke have været IT IS FINISHED ?

Jeg ville nok også bruge samme fonte hele vejen igennem. Ellers ligner den en standard CS side.
Avatar billede psycosis Nybegynder
03. marts 2002 - 01:49 #5
1. Tænkte jeg ikke på....

2. Logoet har samme farve som baggrunden #EAEAEA....

3. Det skal være gråt :)

4. Jeg bruger samme fonts over hele siden, jeg bruger ikke samme størrelse fonts hele vejen igennem da dette vil se lamt ud til f.eks. overskrifter.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 01:50 #6
enig med el_barto - alt det grå ser kedeligt ud! og med fare for at lyde som et el_barto-ekko, så må jeg vel også sige, at sådan skal CS-sider vel se ud??!! Men lidt farver ville altså gøre underværker!! :0)
Og på 'members'-siden, kunne du godt lave den, så kun billed-siden flytter sig, når man scroller..
Avatar billede psycosis Nybegynder
03. marts 2002 - 01:51 #7
BTW....... jeg har ikke sat 200pnt for at i skal finde stavefejl.... hvis jeg har brug for en stavekontrol har jeg word.... :)
Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
03. marts 2002 - 01:51 #8
hvorfor ville man designe en Clan site ?
Jeg er ikke med! Hvad for man ud af en clan site ? for man en masse personer som kommer ind på ens server eller hvad ?

"Get Lost Pix"
Jeg smutter nu
Avatar billede nonick Nybegynder
03. marts 2002 - 01:52 #9
Synes det er rigtig fedt, men jeres "Slash Screen" er ikke ret cool. Den synes jeg at i skulle skifte ud. En anden ting er at den er meget "heavy", men det kan nok ikke blive bedre.

Alt i alt : Jeg er meget imponeret.

NoNick
Avatar billede psycosis Nybegynder
03. marts 2002 - 01:52 #10
hmmm..... det med farverne er med vilje.... synes selv det ser fedest ud med samme farve i forskellige nuancer.
Avatar billede psycosis Nybegynder
03. marts 2002 - 01:55 #11
tak nonick....du er deneneste der har givet brugbar kritik ;)
-->pixelstorm.dk det er mig der stiller spørgsmålene og dig der kommer med svarene...:)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 01:58 #12
psycosis >> er nonick den eneste der har givet brugbar kritik??! ja, så må du fanme da meget undskylde!!!!
Avatar billede psycosis Nybegynder
03. marts 2002 - 02:00 #13
Hvad for nogen farver vil du have ??? Gule, blå og grønne eller hvad ??? Det er altså ikke en børnehaveklasse HP det her...

Jeg har med vilje ikke gjort sådan at scrollbaren er inde i siden... da jeg synes det er for grimt at se på !
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 02:03 #14
psycosis >> bare glem jeg har svaret noget!!!!!
Avatar billede psycosis Nybegynder
03. marts 2002 - 02:04 #15
LoL.....
Avatar billede ucfatrox Nybegynder
03. marts 2002 - 02:08 #16
tsk... det kalder jeg kontruktiv kritik...
"Fonten er forkert" whiiine!
jeg tror ikke at det var den slags kritik psycosis var ude efter.
jeg synes siden er glimrende til en CS side, men jeg vil godt give ham gutten ret i at forside billedet skal ændres... ellers fjernes... hvem fanden gider at skrive et link, og så trykke på noget for at komme ind på det de lige skrev?
Avatar billede hono Nybegynder
03. marts 2002 - 02:11 #17
ok, jeg fatter altså nada af det her. Det er da netop ting som fonte og.l. der er vigtige for et site. Times New Roman kan ødeligge enhver side. Jeg synes bestemt det er konstruktiv kritik, og yderst relevant når fonten kritiseres.

Hono
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 02:13 #18
hono >> enig!!
men man skal åbenbart kritisere på den "rigtige" måde for ikke at blive talt ned til her... hmmmm
Avatar billede psycosis Nybegynder
03. marts 2002 - 02:16 #19
LoL man jeg har kraftedeme aldrig før hørt noget så latterligt.... næste gang jeg laver en hp, skriver jeg sq ikke noget på den og bruger ingen farver... så kan der sq da ikke gå noget galt...

Godnat, og tak for jeres ekspertise ! NOOT !

Håber fandme der er et andet sted på nettet hvor der er " EKSPERTER "
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 02:18 #20
psycosis > vi kommer til at savne dig......
Avatar billede psycosis Nybegynder
03. marts 2002 - 02:20 #21
For satan da !! I fatter sq da heller ingen ting... !

Det eneste i går efter er sq points !! Og det eneste i kommer med, er lamme svar.... og så håber i på at der kommer endnu flere lamme svar, så det er jer der har det bedste " LAMME " svar så i kan få jeres skide points !
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 02:22 #22
nåh ja - tak for point, forresten :0))
Avatar billede psycosis Nybegynder
03. marts 2002 - 02:24 #23
Se selv... kraftedeme typizk !
Avatar billede hono Nybegynder
03. marts 2002 - 02:25 #24
psycosis >> Lad være med at bede om ris og ros, når alt andet en utvetydig skamrosning af dit site, gør dig vred da det så går op for dig, at ikke alle deler din smag. Når man får negativ (konstruktiv) kritik, kan man vælge enten netop at bruge det konstruktiv, eller svine alt og alle til for at bekræfte sig selv, i at det er alle andre, og ikke en selv der er noget galt i. Du valgte forkert

Hono
Avatar billede hono Nybegynder
03. marts 2002 - 02:26 #25
...i øvrigt et rigtig flot site. Stilrent, enkelt og så generer fontene mig ikke.

Hono
Avatar billede psycosis Nybegynder
03. marts 2002 - 02:29 #26
Det er ikke fordi at jeg synes at negativ konstruktiv kritik sutter... det eneste jeg siger er at alle der er herinde er points jægere.... !

Det er efterhånden blevet sådan at hvis man har en fucking stavefejl skal det nedgøres til det mindste ! Det er ikke det, det kommer an på... jeg vil have konstuktiv kritik og ikke en der siger at skrifttyperne er forkerte.... ! For det er de ikke... jeg synes selv de passer godt til sitet... og splash screenen bliver også fjernet i løbet af nogen dage... !
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 11:26 #27
Jeg synes da ellers selv at mine punkter var temmelig brugbare og konstruktive. Tak for point :)