Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
02. marts 2002 - 14:44 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ME skal er væk, men ikke boot menuen

Hej
Jeg har et lille problem... jeg har installeret winXP og bagefter winME, nu har jeg fjernet winME, men bootmenuen kommer stadigvæk i starten :(
Jeg har kigget et par spørgsmål igennem om dette emne, men jeg har ikke fundet nogen løsning... Der bliver skrevet meget om en boot.ini fil, men denne fil findes ikke på min computer?!

Kan du hjælpe... den menu skal VÆK!
Avatar billede fido82 Nybegynder
02. marts 2002 - 14:45 #1
kan du se alle de skjulte filer på din harddisk ?
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
02. marts 2002 - 14:45 #2
SKriver lige...
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
02. marts 2002 - 14:46 #3
ja... jeg kan se alle filer!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
02. marts 2002 - 14:46 #4
start op på cd´en gå i rescue mode, skriv fix mbr og fix boot
genstart så skulle den være det.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
02. marts 2002 - 14:46 #5
Kontrolpanel -> system -> avanceret -> indstillinger under "start og genoprettelse" -> fjern hakket i "vis liste over operativsystemer"
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
02. marts 2002 - 14:47 #6
Ja, det var et svar :o)
Avatar billede hathor Nybegynder
02. marts 2002 - 14:47 #7
egenskaber for denne computer > avanceret > startup > her kan du slå den fra
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
02. marts 2002 - 14:47 #8
Dog skal du være sikker på, at det er windows XP, der er markeret inden du fjerner fluebenet!!!!!!!
Avatar billede hathor Nybegynder
02. marts 2002 - 14:48 #9
svar
Avatar billede hathor Nybegynder
02. marts 2002 - 14:48 #10
damn slået med 15 sekunder
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
02. marts 2002 - 14:49 #11
*GG* Close, but no cigar :o)
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
02. marts 2002 - 14:50 #12
Men er du gal, hvor har jeg selv prøvet det samme en del gange! Lidt irriterende, egentlig; det burde være et real-time chatrum *GG* Ok, så det ville måske være lidt besværligt at finde rundt i, for ikke at tale om at stille det op, så man samtidig kan nøjes med at se de relavante oplysninger :o)
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
02. marts 2002 - 14:51 #13
Tak dex, men kreidlerhansen's svar var lettere da jeg ikke lige havde en XP cd ved hånden...
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
02. marts 2002 - 14:54 #14
Takker for points :o) *weeeeeeeeeeeeeeeeeeee*