Avatar billede manon Nybegynder
27. maj 2000 - 05:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

ADMIN - helt ærligt! Nu går den snart ikke mere!

Kære Admin & familie.

Jeg ved at denne site er gratis og man ikke kan forlange alt for ingen penge, men alligevel.

I har et rigtigt godt forum, hvor os "fessorer, nørder, genier, bøller, dumasses, hjerner, bruger, programører, og surferer" kan udveksle ideer og hjælpe hinanden med spm/problemer man nu oplever i dagligdagens PC verden.

DET KAN IKKE VÆRE RIGTIGT AT JERES SITE IKKE KØRER BEDRE!

Eks. denne nat har jeg ikke modtaget nogle emails fra eksperten af, på trods af at jeg har tilmeldt mig mange kategorier.

Og siden i går aftes, får man denne melding, når man vil svare på et spm:

CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:

Og så skal man klikke tilbage og klikke på svar igen og så hvis man er heldig, bliver ens svar noteret/registreret.

Kan i venligst gøre noget ved serveren eller programeringen, så vi kan nyde jeres services, sådan som det fortjerner - en højborg for alle danske edbgenier mm.

Mvh

Manon
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. maj 2000 - 07:09 #1
Fra eksperten.dk: "Med deres store erfaring i at håndtere krævende opgaver, faldt valget helt naturligt
på Digiweb, som den danske web-hotel udbyder, der kunne tilbyde den absolut bedste ydelse."

Lige nu er eksperten.dk ikke nogen særlig god reklame for digiweb ;-)
Avatar billede prodic Mester
27. maj 2000 - 10:02 #2
Jeg syntes lige jeg vil give min besyv med.

Indenfor den seneste uges tid, har Eksperten generelt været meget sløv. Det er dog først indenfor de sidste par dage, at den har lavet CGI-fejlen(den har de dog rettet engang før).

Deres mail-service er mildt sagt lidt sløv. Det er ikke sjældent, at man får mails som enten er gamle. Dermed mener jeg, at svaret er noget man selv har opdaget for længe siden eller at der kommer en mail hvori der står, at en eller anden har svaret på et spørgsmål. Hvor det så viser sig overhovedet ikke at være rigtigt.

Og efter at have modtaget mailen fra Eksperten.dk om at nu var de ved at lave en hurtigere og bedre version, så fattet jeg slet ingenting mere.
Avatar billede manon Nybegynder
28. maj 2000 - 04:30 #3

Jeg har en løsning ADMIN, hvad med at give alle der kan hjælpe jer 5000 point ? *LOL*

Nej - seriøst.

Hvordan vil i betjene nogle af landets klogeste hoveder, hvis i ikke selv kan følge med.

ADMIN : En kommentar eller andet forsvar ville være velkommen.

Ta´f.eks. dette spm. - jeg oprettede det for 24 timer siden, og siden da har 2 kommenteret dette indslag, men har jeg fået mail derom ? Næææææ !!

Medmindre man ikke selv går ind og ser på det enkelt spm og opdaterer siden med "nye" spm hvert 2. minut, så har man jo ikke en chance for at få/score nogle point!

Please - vær noget - gør noget og bliv til noget.

Med venlig hilsen

Manon

PS: Hvis jeg er helt forkert på den, så må i sgu´ rette mig !
Avatar billede manon Nybegynder
28. maj 2000 - 04:50 #4
Ha - sjovt - lige nu - kl. 04.29 modtog jeg erikjacobsen´s indslag!
Avatar billede sv Nybegynder
28. maj 2000 - 18:21 #5
skal vi ikke være lidt fair ?
i min mail stod der:

Så er vi _næsten_ klar med de første, af en række ændringer, vi har foretaget
på Eksperten.dk

Vi havde håbet at blive hurtigere færdige, og undskylder forsinkelsen. Du
vil høre fra os snarest muligt, når vi er klar.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2000 - 04:42 #6
Få et nyt design........
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2000 - 04:43 #7
CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:
Avatar billede s Nybegynder
04. juni 2000 - 20:39 #8
Den mail har jeg aldrig fået (eller også er jeg kommet til at slette den)...

Er der en der gider sende den til mig?

smbang@mail1.stofanet.dk
Avatar billede manon Nybegynder
05. juni 2000 - 11:27 #9
jeg lukker spm
Avatar billede s Nybegynder
05. juni 2000 - 12:11 #10
Tak til sv for mailen
Avatar billede bitnissen Nybegynder
12. juni 2000 - 21:53 #11
Hmm... mails til mig fra eksperten er altid kommet med det samme - sikker på det ikke er din mailserver den er gal med manon ?

hmm.. nok bare mig men jeg har generelt ikke oplevet nogen problemer med teknikken, load-tider eller andet på eksperten.dk

Maybe I'm just a lucky guy? :o)
Avatar billede manon Nybegynder
13. juni 2000 - 14:06 #12
Bitnissen < Der er absolut intet i vejen med min mailserver :-)