Avatar billede mufboy Nybegynder
26. februar 2002 - 21:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Live webcam

Hvordan ligger jeg mit webcam ud live til bestemte mennesker jeg sender linken til....det må gerne være en side der kan hoste det for mig....jeg vil kun have SVAR og ikke søgemaskiner!!! jeg vil heller ikke have et program....jeg vil have en side der kan hoste mit webcam gratis :) uden at mine venner skal have en client installeret!
Avatar billede wanix Praktikant
26. februar 2002 - 21:05 #1
Hvis du har et logitech, kan du bare gøre det på www.spotlife.com, der skal man kun skrive et brugernavn og et password som er ens for alle brugerne på dit webcam
Avatar billede mufboy Nybegynder
26. februar 2002 - 21:09 #2
jamen jeg har ikke logitech jeg har creative!!!
Avatar billede mufboy Nybegynder
26. februar 2002 - 21:13 #3
Spotlige koster PENGE
Avatar billede mufboy Nybegynder
26. februar 2002 - 21:44 #4
har selv fundet en...
Avatar billede pft Nybegynder
26. februar 2002 - 22:11 #5
mufboy. hvad var det så du fandt
Avatar billede mufboy Nybegynder
01. marts 2002 - 18:54 #6
sorry jeg ikke svarede, men her er det program jeg fandt de åbner en hjemmeside fra din ip med chat og webcam.... http://live.teveo.com/software/events.asp