Avatar billede jakob/cosmo Nybegynder
25. februar 2002 - 14:38 Der er 1 kommentar

Lyd

Yo Alle Hmmm...

Er det mugligt at sammenligne lyd filer?

Jeg har fx. indspillet en enkelt tone med et klaver og gemt den som en lydfil.

?? Kan man så fx indspille en anden fil  med mikrofon også med et klaver og ud fra om de toner er ens(Tonerne er de samme) skal den gøre noget
Og hvis ja hvordan programmere jeg det??????
Avatar billede cluq Nybegynder
26. februar 2002 - 09:20 #1
Tjaa det du gerne vil have er det der hedder lydgenkendelse. Så vidt jeg ved forskes der en masse i det på Aalborg Universitet. Jeg tror ikke det er noget man lige sætter sig ned og gør...