Avatar billede zyxep Nybegynder
23. februar 2002 - 18:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Login system i asp

Hey  eksperter.....

jeg søger en der vil lave et login system i asp man skal ikke kunne snyde i det altså komme uden om det uden at have pass og bruger og det skal køre på en mdb database og man skal kunne oprette/slette brugere i det og hvis det kan lade sig gøre så folk har for skellige access altså en er admin og en anden er normal user

på forhånd tak....

ZyXeP Out

p.s. jeg kan gi 200 point hvis det er det
Avatar billede madka Nybegynder
23. februar 2002 - 18:43 #1
Avatar billede zyxep Nybegynder
23. februar 2002 - 19:05 #2
filen dur ik
Avatar billede arriva Nybegynder
23. februar 2002 - 21:57 #3
du kan sikkert  finde et på:
www.activeserverpages.dk
eller
www.asp.dk
// Morten
Avatar billede arriva Nybegynder
23. februar 2002 - 22:30 #4
...ellers vil jeg gerne lave et til dig... sidder nemlig og bikser med et nu ;)
Avatar billede zyxep Nybegynder
24. februar 2002 - 01:08 #5
kan du lave en test på nettet så jeg kan se det så kan du få dine point hvis jeg er tilfreds :)
Avatar billede arriva Nybegynder
24. februar 2002 - 01:10 #6
jup, jeg mangler lige nogle småting... jeg er ret træt nu, så jeg ligger det op i morgen, så kan du se... jeg poster link her i morgen...
Avatar billede zyxep Nybegynder
24. februar 2002 - 01:16 #7
okey :) jeg skal os selv smutte :) den gamle siger det :(
Avatar billede arriva Nybegynder
24. februar 2002 - 13:37 #8
Kan du ikke skrive din mail her, så sender jeg et link og sourcekoden til dig?
Avatar billede zyxep Nybegynder
24. februar 2002 - 15:15 #9
zyxep@frontlineforces.dk
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
24. februar 2002 - 15:17 #10
du må da også gerne sende den til mig: keld@prolight.dk  !  Tak !
Avatar billede zyxep Nybegynder
24. februar 2002 - 19:15 #11
hehe det er total nice og plz send ik til ham her er dine 200 point :)