Avatar billede jul Nybegynder
21. februar 2002 - 16:40 Der er 5 kommentarer

Return to Castle Wolfenstein

Hej.

Er der noge der ved hvor spillet gemmer bane når jeg saver........det skal siges at min har ikke den mappe der hedder " SAVE " og hvis jeg søger på det der står bagved en gemt fil......kan den ikke finde nogen

Jørgen
Avatar billede nuki Nybegynder
21. februar 2002 - 16:46 #1
Kik i din main mappe der ligge en mappe der hedder save

-Nuki
Avatar billede nuki Nybegynder
21. februar 2002 - 16:47 #2
Ups så har du et problem men prøv at søge efter *.svg
Avatar billede jonas- Nybegynder
21. februar 2002 - 16:51 #3
nuki: Prøv dog lige at læse spørgsmålet igennem!
"har ikke en mappe der hedder save"
og
"hvis jeg søger på det der står bagved en gemt fil......kan den ikke finde nogen"
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
21. februar 2002 - 23:41 #4
Jeg kan jo være ligeglad med hvad du har tænkt dig at bruge den til, men det er altså mest når man har tænkt sig at snyde.

Du finder mappen Return to Castle Wolfenstein->Main->Save, der ligger den sammen med 'autosave og en del mere.
Avatar billede jul Nybegynder
23. februar 2002 - 19:58 #5
Jeg har gennemført spillet.........men derefter slette det hele......men nu er der en ven der er igang med at spille.....og han spørge en gang imellem hvordan han skal komme vider der fra hvor han er.......derfor kunne jeg jo be ham om at save sit spil og sendé mig  "Svg." og så kunne jeg hjælpe ham der fra, meeeen  der er problemmet..han har ikke denne mappe " SAVE "  , men spillet gemmer godt nok....så hvor gemme den så savespil hen????