Avatar billede pestong Nybegynder
20. februar 2002 - 21:04 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

program til at tale sammen

skulle der sidde en eller anden der ved hvilket program man skal bruge til at tale sammen med en kammerat via headsættet jeg har prøvet roger wilco men jeg kan hverken hoste og når man så endlig kommer ind på en adresse virker det kun i få minutter inden en af os ikke kan høre den anden så.....................HJÆLP
Avatar billede bbrockie Nybegynder
20. februar 2002 - 21:08 #1
Prøv Netmeeting eller ICUII

Netmeeting følger med Windows hvorimod ICUII kan downloades på følgende url

ICUII:
www.icuii.com
Avatar billede hemning Nybegynder
20. februar 2002 - 21:09 #2
Hvis du har Windows, så virker Microsoft Messenger faktisk fint, jeg kører med det (på min windows partition) og der er ingen problemer :o)
http://messenger.msn.dk/download/download.asp?client=1

Håber du kan bruge det ;o)
Hilsen Henning
Avatar billede bbrockie Nybegynder
20. februar 2002 - 21:09 #3
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
20. februar 2002 - 21:09 #4
eller messenger... www.msn.dk
Avatar billede hemning Nybegynder
20. februar 2002 - 21:14 #5
Hejsa "bounce2002", vi møder da hinanden nogle gange på eksperten ;o) Jeg fandt først siden i søndags ;o)
Avatar billede pestong Nybegynder
20. februar 2002 - 22:32 #6
jeg fik vist ikke skrevet art jeg kører xp og at programmet skal primær bruges under spil
Avatar billede fuel Nybegynder
21. februar 2002 - 00:09 #7
Jeg bruger selv Pc-Telephone sammen med en kammerat, når vi spiller online. Det kan hentes gratis på http://www.pc-telephone.com
Avatar billede pestong Nybegynder
22. februar 2002 - 17:11 #8
hvordan får man det pcphone til at virke altså at ringe til en kammerat under et spil det fatter jeg ikke
Avatar billede fuel Nybegynder
22. februar 2002 - 18:26 #9
Hmmm.... Vi plejer nu at kalde hinanden op inden spillet starter... Men du kan jo altid minimere spillet, og så kalde ham op, og så vende tilbage til spillet igen... *s*
Avatar billede pestong Nybegynder
22. februar 2002 - 18:40 #10
men hvordan connecter med hinanden
Avatar billede pestong Nybegynder
22. februar 2002 - 19:19 #11
koster det noget at bruge
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
22. februar 2002 - 21:16 #12
henning ->> Ok
Avatar billede fuel Nybegynder
23. februar 2002 - 16:59 #13
Du connector ved at kalde den andens ip op...
Og nej.. Det koster ikke noget.. Ikke hvis du kun bruger den til det.
Man kan oxo bruge det til at kalde alm. telefoner op, men det koster penge.
Avatar billede pestong Nybegynder
24. februar 2002 - 00:26 #14
skal man ikke have et calling card.
og hvor skal man skrive ip adressen henne
gør det nogen hindring at jeg har en adsl forb. fra cybercity
Avatar billede pestong Nybegynder
24. februar 2002 - 00:32 #15
er det under connection,jounal,outbox,phonebox,voicemail,man skal sætte ip´en ind jeg syntes at have læst alt i help...........kald mig bare dum :-)))
Avatar billede fuel Nybegynder
24. februar 2002 - 00:47 #16
Du skal klikke på phonebook...
Derefter skal du trykke på det gule plus, for at tilføje en ny i din telefonbog.
I name skriver du hans navn, og i phone skriver du hans ip adresse.
Den nederste skal bare stå til voice.
Klik derefter på ok.
Når du skal kalde ham op, går du så bare ind i din phonebook.
Klikker på hans navn.
Klikker på den gule telefon ovenover.
Og klik så til sidst på det grønne rør ude til højre.
Su skulle den ringe ham op, og han skal så oxo bare trykke på sit grønne rør, for at svare.

Man skal ikke have et callingcard... Kun hvis man vil kalde almindelige telefoner op med programmet.
Kalder dig ikke dum... Man skal jo lige lære det *s*
Avatar billede pestong Nybegynder
24. februar 2002 - 21:12 #17
ok det har jeg prøvet men kan det være at jeg skal have åbnet nogle porte på min router fra cybercity for jeg kalder godt nok op  men den connecter ikke(ham jeg forsøger at ringe op har stofanet)