Avatar billede madox Nybegynder
19. februar 2002 - 23:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hauppauge WinTV TTV / Radio / Video??

Jeg har lige købt et Hauppauge WinTV TTV / Radio / Video kort, og det er da også blevet installeret under XP. I virtual Dub kan jeg vælge to enheder til at capture med, den hedder
"0 - Microsoft WDM image capture" og den anden hedder
"1 - Hauppauge win/tv video capture driver"
Hvilken en af de to skal jeg bruge???
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2002 - 23:47 #1
1 - Hauppauge win/tv video capture driver"
Avatar billede madox Nybegynder
20. februar 2002 - 00:03 #2
den siger fejl når jeg forsøger at bruge denne. Jeg har hidtil brugt
"0 - Microsoft WDM image capture" men jeg kan ikke få noget lyd på??? Og når jeg så prøver at bruge den anden siger den fejl
Avatar billede hemning Nybegynder
20. februar 2002 - 00:28 #3
Er du sikker på at du har installeret en "rigtig" WinXP driver?
Her kan du hente den ned:
http://www.hauppauge.com/xp/software/index.htm
Godnat og sov godt
Avatar billede cgleerup Nybegynder
21. februar 2002 - 15:07 #4
Prøv at tilslutte lyden via dit lydkort - så skulle der være gang iden, men du skal naturligvis også kunne bruge dit nye kort. For at være helt sikker på at du har det hele med, kan det være en god ide at installere alt medfølgende software - også det der kan virke som værende en smule ligegyldigt.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. april 2002 - 13:35 #5
hjalp det ?
Avatar billede madox Nybegynder
05. april 2002 - 14:25 #6
ja