Avatar billede boomer Nybegynder
12. juni 1999 - 20:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Komplet oversigt over brugere + point!

Hejsa...

Kan I ikke lave en side hvor man kan se en komplet oversigt over brugere med deres point udenfor hver bruger?

Det ville være fedt, især nu hvor man selv er ved at skavre point sammen. :-)
Avatar billede boomer Nybegynder
12. juni 1999 - 20:14 #1
ups, skrabe point sammen that is..
Avatar billede Dan Nim Seniormester
13. juni 1999 - 18:12 #2
det ville være en god idée :o)
Avatar billede benny.dk Nybegynder
14. juni 1999 - 08:47 #3
Hvorfor det? Er eksperten et sted hvor det gælder om at få flest point og ligge øverst på top-10, eller er det et sted hvor man kan få svar på sine problemer/spørgsmål?

Jeg mener pointsystemet skulle afskaffes......

/Benny
Avatar billede Dan Nim Seniormester
14. juni 1999 - 09:44 #4
Jeg er DELVIS enig med benny.dk

Jeg er helt enig med det første du skriver, men det men point systemmet, det er pt. _INGEN_ god idee.

Det er jo derfor at det er så godt et forum, da folk gerne vil have point og derfor svare hurtigt :o)
Avatar billede boomer Nybegynder
14. juni 1999 - 14:22 #5
Ja, jeg synes det er sjovt at samle point sammen, og det får folk til at svare hurtigere!
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
02. juli 1999 - 14:23 #6
benny.dk > Jeg tror at du overser et vigtigt aspekt....uden point-ræset ville alle "eksperterne" jo ikke komme herind.
De har sjældent brug for at blive hjulpet - og hvis de havde er der nok ikke så mange der ville have kvalificerede svar.

Jeg synes at pointene er en genial idé....hvis jeg får et svar jeg kan bruge er jeg ligeglad hvad motivationen er....og hvis det går hurtigt (..som i point-konkurrende hurtigt) så kan det ikke blive bedre.

Og for at vende tilbage til det oprindelige emne så synes jeg klart at det kunne være sjovt at se en samlet oversigt over point-fordelingen.
Avatar billede admin Novice
29. juli 1999 - 16:30 #7
Jeg laver det, men det bliver ikke lige med det samme :)
Avatar billede boomer Nybegynder
29. juli 1999 - 17:54 #8
Det kan jeg så acceptere :-)