Avatar billede wmkurt Nybegynder
17. februar 2002 - 16:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar uden cdrom

Hej
Jeg har et problem, som består i at jeg har en bærbar pc uden styresystem og uden cdrom drev, og nu skulle jeg gerne have installeret et styresystem windows et eller andet.

Der er netkort i den og jeg har et netværk kørende på de 2 andre computer jeg har, så spørsmålet er hvordan eller med hvilket program kan jeg få oprettet en netværksforbindelse så jeg kan kopierer en windows-cd til den bærbare.

/Kurt
Avatar billede grinderslev Praktikant
17. februar 2002 - 17:00 #1
Så henter du en diskette her og bruger dit netværk: http://www.bovistech.com/disks.htm
Avatar billede wmkurt Nybegynder
17. februar 2002 - 18:40 #2
Ok, det kan da godt være at jeg kan hente det jeg skal bruge på den adresse, men nu har jeg brugt flere timer på at prøve på at få kontakt, og det er ikke lykkes endnu. Jeg har hentet noget som skulle kunne bruges, men jeg har kun opnået at få lys i netværks-kortet dvs. den har fundet det, men slutressultatet er at den fejler.

Så findes der ikke et program jeg kan installere, som kan bruges i stedet for.
Avatar billede wmkurt Nybegynder
17. februar 2002 - 22:24 #3
Jeg fik fat i et serielkabel, og så gik det meget nemt.