Avatar billede deurell Nybegynder
16. februar 2002 - 01:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Video med bill clinton og monica lewinsky

jeg så på et tidspunkt en sjov manipuleret video hvor det ligner at bill clinton får et blowjob af monica lewinsky under et interview.
Det var en kammerat der viste mig den og nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den igen.
Kan du hjælpe mig med et link?
Avatar billede shaggy Nybegynder
16. februar 2002 - 01:11 #1
prøv kazaa, edonkey eller lign program.. det bliver nok svært at finde på en hjemmeside
Avatar billede deurell Nybegynder
16. februar 2002 - 01:13 #2
jeg har ingen ide om hvad den hedder
Avatar billede rebecca Novice
16. februar 2002 - 01:47 #3
Den har jeg,skal jeg sende den til dig.Har også en anden kan desværre ikke huske hvad den hedder.
Ps.. kan først sende dem iaften da jeg er på arbejde nu og sover imorgen
Avatar billede rebecca Novice
16. februar 2002 - 01:48 #4
ups....tror foresten det er en animation jeg har men jeg kigger efter
Avatar billede krofar Nybegynder
16. februar 2002 - 02:17 #5
Prøv at lede her: http://www.junkmail.dk/
Avatar billede doek Nybegynder
16. februar 2002 - 06:11 #6
her er den: www.oek.dk/~vip/clinton.zip (virker først efter kl.0800)
Avatar billede doek Nybegynder
16. februar 2002 - 07:26 #7
virker nu :)
Avatar billede deurell Nybegynder
16. februar 2002 - 18:21 #8
tak krofar den var der*S*

Doek det var desværre ikke den, men i stedet for point kan du jo se den rigtige her:
http://www.junkmail.dk/vis_junk.asp?id=1378
Avatar billede krofar Nybegynder
16. februar 2002 - 20:00 #9
Tak for point. Der er en hel del på den side, hvis man har tid.
Avatar billede doek Nybegynder
17. februar 2002 - 12:28 #10
hmmm, det var da tæt på :(